مرکز ملی فضای مجازی حامی طلایی همایشی با حضور حامیان صهیونیسم شد؟

در مراسم افتتاحیه، چندین بار “مرکز ملی فضای مجازی” را با نام حامی طلایی چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی معرفی و همچنین، محمدحسن انتظاری ، رییس مرکز، به عنوان یکی از مدعوین و سخنرانان اعلام شده است

مرکز ملی فضای مجازی حامی طلایی همایشی با حضور حامیان صهیونیسم شد؟

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خیبر، چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری که ظاهرا قرار بود با موضوعات علمی پیرامون تجارت الکترونیک برگزار شود، براساس لیست مدعوین و سخنرانان، طعم سیاسی خاصی به خود گرفت.

این همایش پرحاشیه که روز جمعه ۲۴ مردادماه در سالن همایش های برج میلاد آغاز شد، همچنان خبرساز است.

براساس این گزارش، حضور مدیران سابق گوگل در ایران و برخی فعالان عرضه اینترنتی غربی که از آنها به عنوان حامیان رژیم صهیونیستی نام برده می شود، از جمله حواشی مهمی است که بیشتر از متن همایش مشهود است. مدیری که چندسالی را در سرزمین های اشغالی اقامت داشته، این روزها، به دعوت برخی افراد خاص، به ایران آمده و مشغول برگزاری سفرهای استانی در شهرهای مختلف کشورمان است.

کسپر زیمنسکی، کریستین هاجسون، خوزه ال تروچادو، بس ون دن بلد، الن اورو ۴ سخنران و مهمان ویژه و البته غربی این همایش هستند که به همراه حمید سپیدنام، تنها فرد ایرانی حاضر در جمع خاص ها(!)، قرار است علاوه بر تهران و کرج (که روز شنبه برگزار شد) در شهرهای مشهد (امروز)، اصفهان، بندرعباس و شیراز به سخنرانی بپردازند.

سخنرانی فردی همچون خسرو معتضد که در ایران از او به عنوان یک فرد آشنا به مباحث تاریخی نام برده می شود، در کنفرانس بین المللی بازاریابی اینترنتی مرکز ملی فضای مجازی، مساله حاشیه ای دیگری بود که در مراسم افتتاحیه همایش صورت گرفت. همچنین، حضور و سخنرانی مسعود سلطانی فر، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، در برنامه افتتاحیه این همایش پرحرف و حدیث در راستای حمایت دولتی از آن عجیب به نظر می رسد.

اما آنچه که بیش از هر مساله ای موجب تعجب و البته تاسف است، درج نشان و آرم “مرکز ملی فضای مجازی” به عنوان یک نهاد حاکمیتی در جمع حامیان طلایی این همایش است.

در تبلیغات اولیه ای که در سایت همایش مذکور منتشر گردید، آرم “مرکز ملی فضای مجازی” نیز به عنوان حامی طلایی آن درج شد اما پس از اطلاع رسانی های صورت گرفته و افزایش حساسیت ها، این مرکز با انتشار تکذیبیه ای اعلام کرد هیچگونه حمایت مالی و معنوی از این همایش نداشته و درج هر نشان و آرم از این مرکز بدون هماهنگی صورت گرفته است!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه