حضور اینها برای انتخابات آینده مان خطرناک است!

مدیراین سایت خبری یکی از میرزا بنویس ها و ذوب شده های به پایگاهی خاص درنزدگیلانیان! است که گویا تلاش و توان نزدیکان آن پایگاه خاص برای تبرئه ی این میرزا بنویس افاده نکرده و دست برقضا ایشان محکوم شدند…

حضور اینها برای انتخابات آینده مان خطرناک است!

به گزارش هشت دی نیوز، پایگاه خبری تحلیلی احرار گیل در آخرین بسته شنیده های خود نوشت:

این هفته بسته شنیده های ما درحوالی گرامیداشت روزخبرنگارمنتشرمیشه و کمی برای این قشرزحمت کش ابری است.

ازیه سایت خبری که محکومیت اش قطعی شد تا سایت خبری دیگری که تمام دارایی های خودرا به فروش گذاشته است.ازتدبیر مسئولین استانداری برای بازدید ازخبرگزاری ها تا سایت های خبری که چشم طمع به قدم های آقای استاندار دوخته اند از…

من میشم رییس، توبرو به انتخابات!

default20

یه شنیده ای از خروجی یه نشست تقریباًمحرمانه ای درزکرده که درآن قرارگذاشتند آقای ا.ح. عضومحترم شورای اسلامی شهررشت که برای رییس شدن به شهرستان رفته بود برگردد به شورا تا بشه رییس شورا .

ونیزقرارشد آقای ر. ج.چ. که هم اکنون رییس ش.ا.ش.ر. را برعهده داره با خیال راحت تر به امورخودبرای رسیدن به مجلس دهم بپردازه .

میگن :درآن نشست خیالی ،قرارشده ریاست کمیسیونهای … را ازآقایان .(ک). و( ن). و( ش). بگیرن وبدن به رفقای خود .فعلاً تا همین جارو داشته باشید…!

برگردان نوبرانه ازسخنان دکتر نوبخت !

2cr8wfs

شنیدیم دکترنوبخت ما اخیراً درمباحث اقتصادی یه برنامه تلویزیونی (پایش) درپاسخ به برخی ها گفته: ما نه لیبرالیم و نه کمونیست و سوسیالیست !…

ببین ما کاربه چرایی این فرمایش دکتردرپایش نداریم ولی خودمونی میخایم دربیاریم که برگردان این فرمایش نوبخت چه میشه ؟

لیبرال+ کمونیست+سوسیالیت میشه تقریباً«التقاط».

حالا، اصلاح شده ی التقاط چه میشه ؟ خب معلومه میشه« معجون »

اصلاح شده ی معجون هم میشه« اعتدال» ازجنس امروزی!!.

البته دکترنوبخت توی همین برنامه پذیرفت و اعلام هم کرد اقتصادی را که دنبال میکنند التقاط است امانمی دانیم چرا درمورد سایرحوزه ها این تعریف درونی و حقیقی خودرا بروزنمی دهند!!

.میگیم ! دکترجان نمیشه یکم راست و حسینی تربا مردم سخن بگید؟! ها؟ مثلاًبگید این انتصابات دولت یازدهم اعتدال است؛ التقاط است و یامعجون؟

حضوراینها برای انتخابات آینده مان خطرناک است

5

شنیدیم دولت یازدهم مسئولینی را که تاییدیه وزارت ا.ط. درپرونده شان نیست و قاچاقی به مسئولیت ها گماشته شدن را قصد داره برکنارکنه!(ما این شنیده رو تایید نمی کنیم ولی…)

میگن دولتمردان بد جوری ازسوی نمایندگان مجلس (هردو فراکسیون مجلس)درفشارند .نمایندگان یکی ازدلایل دردست اجرا داشتن استیضاح ۶وزیرراعبور دولتمردان ازخطقرمزهای وزارت ا.ط. اعلام کرده اند.

میگن یکی از همین آقایون نامه برکناری اش ازوارت علوم به گیلان رسیده .همانی که اخیراًدستپاچه شده و با بزرگان گیلان پشت سرهم دیدارمیکنه!!قدرسایی هم داره!! متوجه منظورما شدی؟ بابا همانی که اخیراًیکی از نمایندگان رشت به دیدارش رفت و بهش روزخبرنگار رو تبریک گفت !

درگیلان نیزکم نداریم افرادی که درفتنه ۸۸نقش آفرین بودند و درسابقه اخلاقی و گروهکی خود نیزدارای ابهام فراوانند و تاییدیه وزارت ا.ط. درپرونده شان نیست ولی به دلیل حمایت های یکی از اصلاح طلبان دوچهره استانداری با حکم سرپرستی درمناصب مهم گمارده شده اند.دراین زمینه بعدها بیشترخواهیم نوشت

اعلام فروش دارایی های یک پایگاه خبری

images10

ازراهروهای یه اداره کل شنیدیم که یکی از پایگاههای خبری که اتفاقاًدرحوزه رسانه ای نقش خوبی هم ایفاءمی کرده تمام دارایی های خودرا به فروش گذاشته و خانه بدوشی پیشه کرده است . این پایگاه خبری مستقل دریکی از شهرستانهای مذهبی شرق گیلان فعالیت موثری داشته .

هزینه های بالای زنده ماندن درعرصه خبررسانی ، ازجمله پاسخکویی به شکایت هاو رفت و آمد دردادگاهها ، عدم حمایت از سوی مسئولین امر. نداشتن روحیه انتقادپذیری مسئولین در دولت یازدهم . سخت گیری در دریافت مجوزتوسط وزارت ارشادرا می توان ازدلایل تعطیل شدن این رسانه ی خوش نام دانست.

محکومیت یکی ازسایت های خبری گیلان

13014701041492141716123210657557613297220

ازشنیده های مهم این هفته ی ما این است که یکی از سایت های حمله کننده به مهدی شلمچه ای! یاهمان سردارمهدی سعادتی استانداراسبق گیلان ؛ برابرشکایت ع.ش .ن و نیز م.ح. ط(معروف به راد) دایر برنشراکاذیب و.. پرونده اش که در دادگاه مطبوعات  گیلان مطرح و محکوم شده بود با اعتراض ایشان مواجه شده به دادگاه تجدید نظر میره آنجا هم محکوم میشه سپس با بهره گیری از نفوذهای معنوی! قصد داشت تا حکم تبرئه بگیره که در نهایت پرونده ایشان  در دیوان عدالت اداری نیز حکم محکومیت می گیرد.

مدیراین سایت خبری یکی از میرزا بنویس ها و ذوب شده های به پایگاهی خاص درنزدگیلانیان! است که گویا تلاش و توان نزدیکان آن پایگاه خاص برای تبرئه ی این میرزا بنویس افاده نکرده و دست برقضا ایشان محکوم شدند…

هیچ یک از این دو نماینده برای انتخابات آینده اقبال ندارند!

55

شنیدیم که بگومگوهای محمدیاری و شکری(نمایندگان مجلس هشتم و نهم شهرستان تالش) داره کاردستشون میده بویژه اینکه در هرحادثه ای ، تندروهاشون به نفع خود بازارگرمی می کنن .

گویا آقای شکری گذشته را زیرسئوال می برد و محمدیاری هم به آنچه که دفاع از خود می داند پاسخ وی را می دهد و وی را به مناظره دعوت می کند

شکری میگوید: تودرحدمناظره نیستی!

محمدیاری هم می گوید: توشهامت نداری ،اگر شهامت داری در محضر مردم حرف بزن!!

شکری می گوید:۲سال من با ۱۲سال توبرابری دارد.

محمدیاری می گوید: اگه راست میگی اسنادرو کن!!

معلومه که اینگونه بگو مگوها برای خدمت به مردم نیست و دردمردم چیزدیگری است و مردم ثابت کردن در روزهای سخت تصمیمی دیگرمی گیرن.

یاری و شکری باید راه دیگری را درپیش بگیرند.نفرسوم بدجوری داره می تازه و به پیش می ره… تا بعد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
میلاد
نکنه منظورت از نفر سوم همونیه که هی ازش مطلب میذاری؟؟؟؟؟ داداش اون عمرا رای بیاره چون پایگاه مردمی نداره. محمدیاری رو عشقه.
در حاشیه