فراخوان داعش در خیابانهای لندن برای مهاجرت به “دولت خلافت”

هواداران داعش روز سه شنبه ۱۲ اوت ۲۰۱۴ اعلامیه های این گروه را در خیابان آکسفورد شهر لندن توزیع کردند و از مغازه داران خواستند بریتانیا را ترک کرده و به دولت جدید داعش بپیوندند.

فراخوان داعش در خیابانهای لندن برای مهاجرت به “دولت خلافت”

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دانا، هواداران گروهک تروریستی داعش روز سه شنبه ۱۲ اوت ۲۰۱۴ اعلامیه های این گروه را در خیابان آکسفورد شهر لندن توزیع کردند و از مغازه داران خواستند بریتانیا را ترک کرده و به دولت جدید داعش بپیوندند. خیابان آکسفورد از مراکز اصلی کسب و کار مسلمانان شهر لندن است.

تندروهای اسلامگرا در حالی که در پای پوستر داعش مبنی بر “ظهور عصر جدید” ایستاده بودند از “فداکاریهایی” سخن می گفتند که به گفته آنها در خاورمیانه روی داده است!

در همین خصوص پلیس اسکاتلند یارد روز چهارشنبه اعلام کرد که در این باره که آیا قانون تروریسم در این کشور نقض شده یا خیر تحقیق خواهد کرد.

به نوشته روزنامه بریتانیایی دیلی میل، یک زن مسلمان در تویتر از برخورد خود با این گروه نوشت: “آنها در خیابان آکسفورد داعش را تبلیغ می کردند. با من رفتار زشتی داشتند. آنها بویی از اسلام نبرده اند.”

وی ادامه داد: “تبلیغ کشتن مردم بیگناه، مرگ برای دین و نژاد، و توهین به من، این رفتار اسلامی نیست.” 

به گفته دیلی میل، آنها در خشونت چنان افراطی عمل کرده‌اند که القاعده هرگونه ارتباط خود با آنها را قطع کرده است. به گفته یک موسسه بریتانیایی مبارزه با تروریسم، هم اکنون حدود ۵۰۰ بریتانیایی به سرزمین داعش رفته اند.

5bb0ae4b-468d-4d65-b34d-64cc790e9138 12acef65-e7dd-44d6-9c87-c6a63cf9e933 7492c296-5fc8-47a3-a2e6-85d423e80c2b

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه