گیلان قهرمان مسابقات شطرنج پسران دانشگاه آزاد کشور شد

مسابقات سراسری پسران دانشگاه آزاد اسلامی در رشته شطرنج با قهرمانی تیم گیلان در ساری پایان یافت.

گیلان قهرمان مسابقات شطرنج پسران دانشگاه آزاد کشور شد

به گزارش  ۸دی نیوز به نقل از  مهر، در این مسابقات که بعد از ظهر چهارشنبه پایان یافت، ۲۰ تیم از استانهای تبریز، ارومیه، قزوین، اردبیل، هرمزگان، نجف آباد، شهرکرد، گیلان، بوشهر، کرمانشاه، خرم آباد، سنندج، مازندران، سمنان، تهران، شیراز، همدان، خراسان شمالی، اراک، مشهد در سالن ورزشی دانشگاه آزاداسلامی واحد ساری به رقابت پرداختند.

علیرضا محمودپور مسئول کمیته اطلاع رسانی مسابقات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در حاشیه مسابقات گفت: این مسابقات به دو صورت تیمی و انفرادی انجام گرفت که در بخش تیمی  تیم گیلان به مقام اول ، تیم تهران دوم وتیم لرستان سوم شد.

وی همچنین در خصوص بازیهای انفرادی این مسابقات گفت: این مسابقات در ۵ میز برگزار شد که در میز ۱ امیررضا پوررمضان علی از گیلان اول، امید نوروزی از تهران دوم، سعید ولوکلائی از مازندران سوم شدند.

وی عنوان کرد: همچنین در میز ۲، بردیا گله داری از تهران اول، بهراد بهرامی از خراسان رضوی دوم، میلاد چگینی از لرستان سوم، میز ۳، علی فقیرنواز از گیلان اول، بابک زنگانه از بوشهر دوم ، علی یاراحمدی از لرستان سوم شدند.

به گفته محمودپور، در  میز ۴ فرشید آزاد بخش از گیلان اول ،رضا اسدی زاده از مرکزی دوم و محسن سلامت منش از سمنان سوم و میز ۵ نوید مک وندی از تهران اول محمدشاه مرادی از کردستان دوم و بابک خوشنودخانه از سمنان سوم شدند.

محمودپور در خاتمه گفت: در این دوره از مسابقات عنوان قهرمان قهرمانان به بردیا گله داری از تهران با هفت امتیاز از هفت بازی رسیده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه