انتشار عکس های عروسی موجب پلمپ یک آتلیه در رشت شد

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان از پلمپ آتلیه ای در رشت که اقدام به انتشار فیلم و عکس عروس در فضای مجازی می نمود، خبر داد.

انتشار عکس های عروسی موجب پلمپ  یک آتلیه در رشت شد

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ “رضا محمدزاده” رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: ماموران دایره اطلاعاتی این اداره در پی رصد فضای مجازی موفق به شناسایی سایتی شدند که اقدام به انتشار عکس و فیلم خصوصی و عروس بدون اطلاع آنان در فضای مجازی و خصوصا فیسبوک می نمود.

سرهنگ محمدزاده افزود: از آنجائیکه یکی ازوظایف ذاتی اداره نظارت بر اماکن عمومی کنترل و نظارت بر صنوف ترجیحا صنوف خاص و حساس با هدف پیشگیری از تخلفات و جرایم پرخطر و برخورد با هنجارشکنان و متخلفان و همچنین خنثی کردن جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن می باشد.

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان با بیا ناینکه امور اطلاعاتی این اداره با توجه ناهنجاریهای موجود در آتلیه مذکور و گزارشات مکرر مردمی موضوع را طی گزارشی به دادستان عمومی رشت اعلام نمود، تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته و اخذ مجوز قضایی نسبت به دستگیری صاحب آتلیه در یک عملیات ضربتی اقدام شده و در بازدید از این آتلیه ۵ دستگاه کیس رایانه، دستگاه لپ تاپ ، ۲ دستگاه هارد اکسترنال ،۲ دستگاه هارد اینترنال ،۱۷ عدد مموری جانبی،۲ عدد فلش مموری،۴۷ حلقه فیلم DV ،۹۲ عدد DVD ،۱۷۴ قطعه عکس و ۷۰عدد قاب منقش به تصویر افراد مختلف که بیشتر زنان و دختران با وضعیت نامطلوب بوده را کشف و ضبط نمودند.

سرهنگ محمدزاده با اعلام این مطلب که کیس ها و هاردهای کشف شده هاوی فیلم و عکس های عروسی و شخصی مردم بوده و بدون اطلاع آنان به صورت آرشیو و نمونه کار ذخیره شده بود، گفت : متهم با حکم قضایی راهی زندان و مکان صنفی وی نیز پلمپ شد.

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان در پایان از شهروندان گیلانی خواست، ضمن هوشیاری کامل نسبت به گرفتن عکس در آتلیه معتبر، بعد از اتمام فیلمبرداری و عکاسی از عروسی و یا مجالس خانوادگی حتما اصل فیلم را از آنها دریافت نمایند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
خاک تو سر صاحب اتلیه,نون خودشو اجر کرد ,واقعا خیلی بی شرم بود از اعتماد مردم سواستفاده کردن اینا حقشونه کشته بشن
در حاشیه