سردار عبدالله پور با حضور در دفتر 8دی مطرح کرد:

فعالیت در فضای مجازی نیازمند صبر و تحمل است/ لزوم مردمی بودن رسانه ها و دوری از نگاه صرفا سیاسی

فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: در فضای مجازی ما با مردم زندگی می‌کنیم و مردم همه‌ی گروه‌ها هستند، طبیعت‌گردی، جاذبه‌های گردشگری، آداب‌ورسوم، تئاتر و سرود، مشکلات مردم مانند ترافیک یا بیماری‌های مردم در برخی مناطق و… این‌ها مواردی نیست که بشود آن را نادیده گرفت و اگر رسانه‌ها یک‌بعدی کار کنند، فقط یک قشر خاص را خواهند داشت این در حالی است که اگر می‌خواهید مردمی باشید باید در همه ابعاد ورود کنید.

فعالیت در فضای مجازی نیازمند صبر و تحمل است/ لزوم مردمی بودن رسانه ها و دوری از نگاه صرفا سیاسی

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور در دفتر هشت دی، اظهار کرد: فعالیت در فضای مجازی نیازمند صبر و تحمل است، الآن همه دنبال استراحت هستند و کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند به دلیل سختی و مشکلات آن از روی عشق این کار را ادامه می‌دهند.

وی فضای مجازی را بخشی از جنگ نرم عنوان کرد و افزود: امروز علاوه بر پیشرفت‌هایی که در حوزه فضای مجازی داشتیم همچنان خلأهایی احساس می‌شود که باید برطرف شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دوران جنگ تحمیلی افزود: کشور پس از دوران ۸سال دفاع مقدس تحت تأثیر فضای جنگ بود که نیروهای حزب الهی و انقلابی در دوران سازندگی وارد میدان عمل شدند.

سردار عبدالله پور بابیان اینکه افراد انقلابی در دوره اول و دوم مجلس به دلیل عدم حساسیت دشمن نسبت به جمهوری اسلامی ایران موفق عمل کردند ادامه داد: انقلابیون ۴_۵سال بعد از جنگ دریافتند که برخی از افراد داخلی، ثروت و قدرت را در اختیاردارند و از این طریق مانع پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می‌شوند.

وی بابیان اینکه در حوزه سیاسی یک‌کلام حرف داریم و آن‌هم این است که ما اعتقاد به ولایت داریم و ولایت هرچه بگوید همان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: در فضای مجازی ما با مردم زندگی می‌کنیم و مردم همه‌ی گروه‌ها هستند، طبیعت‌گردی، جاذبه‌های گردشگری، آداب‌ورسوم، تئاتر و سرود، مشکلات مردم مانند ترافیک یا بیماری‌های مردم در برخی مناطق و… این‌ها مواردی نیست که بشود آن را نادیده گرفت و اگر رسانه‌ها یک‌بعدی کار کنند، فقط یک قشر خاص را خواهند داشت این در حالی است که اگر می‌خواهید مردمی باشید باید در همه ابعاد ورود کنید.

 

 

** از نگاه  صرفاً سیاسی، مطلق و بسته چیزی درنمی‌آید

سردار عبدالله پور تصریح کرد: از نگاه  صرفاً سیاسی، مطلق و بسته چیزی درنمی‌آید، شاید یک دوره‌ای نمایش بدهند اما واقعی نیست، بلکه واقعیت همین زندگی مردم است.

وی گفت: معتقدم فضای مجازی، حقیقت زندگی را پوشش می‌دهد اما متأسفانه برخی فکر می‌کنند اگر دروغ بگویند یا زودتر و ناقص بگویند برنده‌اند اما این‌طور نیست اگر مبانی را رعایت نکنیم، گرفتار می‌شویم.

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه برخی برای رسیدن به هدفشان از هر ابزار استفاده می‌کنند، گفت: نگاه اگر پاک و درست باشد برنده است.

وی تصریح کرد: هر نظری ملاک نیست، ممکن است کسی که علاقه‌ای به سیاست ندارد، اما عاشق طبیعت و سرود و تئاتر و… است چرا نباید این‌ها را حفظ کرد؟!

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه نباید بخشی کارکرد و باید همه را باهم دید، تصریح کرد:  ایجاد جبهه ضرورت دارد؛ کار فردی کردن سخت نیست بلکه سخت‌تر، کار جمعی است.

وی افزود: فضای مجازی حوصله و سنگ صبور می‌خواهد کسی که در این فضا کار می‌کند عشق دارد اما عرصه‌ی آن‌یک جنگ است و این جنگ الزاماتی دارد که باید رعایت شود.

سردار عبدالله پور با تأکید بر رصد دائمی دشمن نسبت به ملت و انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: دشمن به دنبال کشف نقاط قدرت و ضعف انقلاب است تا فشار خود را بر روی آن نقاط افزایش دهد.

 

 

** دشمن از طریق تهدید سیاسی انقلاب را به خطر می‌اندازد

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به انتخابات پایان سال گفت: بزرگ‌ترین خطری که انقلاب اکنون دارد خطر تهدید سیاسی است و در پی تشویش اذهان عمومی، مظلوم‌نمایی و اختلاف‌افکنی است.

عبدالله پور تصریح کرد: امروز ملت ایران درصحنه‌های سیاسی کشور حضور فعال و نقش مؤثری دارند و در دوران انتخابات مردم به این درک می‌رسند که حتی یک رأی هم‌جهت توسعه و حفظ انقلاب اسلامی در راستای آرمان‌های امام راحل حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه قدس گیلان، اضافه کرد: باید در تمام امور به‌ویژه انتخابات منظومه فکری رهبر معظم انقلاب برجسته شود.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با یک تشر اهداف دشمنان را نقشه بر آب می‌کنند و مردم باید بدانند افراد محافظه‌کار و بوقلمون‌صفت صلاحیت ادامه کار در نظام جمهوری اسلامی را ندارند.

سردار عبدالله پور بابیان اینکه حزب‌اللهی کسی است که به دنبال ایجاد تمدن باشد، افزود: رهبر انقلاب می‌گویند: “دولت جوان حزب‌اللهی”، حزب‌اللهی یعنی کسی که به دنبال ایجاد تمدن اسلامی است و به دنبال این است که این فرهنگ حاکم برجهان را پایین بیاورد و یکی از شاخصه‌های آن‌هم “ایمان به وعده الهی” است.

وی ادامه داد: خداوند متعال بر عدم ناامیدی و وعده پیروزی حق بر باطل تأکید کرده است؛ خدا می‌گوید: “شما باهم باشید، من کمک می‌کنم” و همه را هم در این مسیر آزمایش می‌کند.

سردار عبدالله پور گفت: در عرصه‌های فضای مجازی هم همین‌طور است، جبهه‌بندی لازم است.

 

** علامت کار درست، داشتن دشمن است/ هیچ پیغمبری از بیرون آسیب‌ندیده!

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: اختلافات درونی باعث آسیب نظام و کشور می‌شود و از طرفی مردم انقلابی باید در سایه وحدت و همدلی در کنار یکدیگر باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه آدمی که دشمن نداشته باشد، حتماً خودش مشکلی دارد و یک جای کار می‌لنگد، گفت: هیچ پیغمبری از بیرون آسیب‌ندیده است و این علامت است زیرا علامت کار درست، داشتن دشمن است.

سردار عبدالله پور بابیان اینکه فضای مجازی کار تخصصی و سختی است، گفت: در روانشناسی می‌گویند اگر مطلبی را چندین مرتبه تکرار کنید در مخاطب اثر می‌گذارد و بر همین اساس حرف حق را باید مکرراً گفت تا در ذهن مخاطب بنشیند.

تصاویر بیشتر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه