تا حالا جهنم نرفته‌ایم، آقای روحانی ارایه طریق کنند/رییس دولت برپایه آیه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم سخن گفت!

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با کنایه و لفافه به سخنان توهین آمیز شیخ حسن روحانی خطاب به طیف گسترده منتقدین واکنش نشان داد.

تا حالا جهنم نرفته‌ایم، آقای روحانی ارایه طریق کنند/رییس دولت برپایه آیه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم سخن گفت!

به گزارش ۸دی نیوز دکتر محمدصادق کوشکی در گفتگو با خیبرآنلاین، پیرامون توهین های عجیب رییس دولت یازدهم به کنایه گفت: سخنان دیروز آقای روحانی خیلی خوب و عالی بود. فقط منتظریم ارایه طریق نمایند که چگونه راهی جهنم شویم. ایشان تکلیف افراد نگران و دلواپس را برای رفتن به جهنم مشخص کردند اما اینکه چگونه برویم را نگفتند. چون ما تا حالا جهنم نرفته ایم و حالا منتظریم تا یک نفر راهنمایی کند. صرف اینکه بگویند به جهنم بروید کافی نیست، باید روش به جهنم رفتن را هم پیشنهاد دهند تا تکلیف همه کسانی که نگران هستند، روشن شود.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه ادبیات روز گذشته روحانی امر جدیدی نبوده است، افزود: این ادبیات از جانب آقای روحانی جدید نبوده است و ایشان هرچند وقت یکبار منتقدان خود را مورد نوازش قرار می دهند و به کل کشور آموزش متانت، وزانت، دیپلماسی و عقلانیت می دهد.

کوشکی که تلاش می کرد با زبان طنز و به صورت کنایه آمیز سخنان خود را مطرح کند، با اشاره به رای دادگاه لاهه پیرامون ماجرای کرسنت، اظهار داشت: رای کرسنت هرچه می خواهد باشد، مهم نیست؛ مهم آن است که مردم از رییس جمهورشان متانت و وزانت یاد می گیرند. فوقش در کرسنت ما چند میلیارد دلار ضرر می کنیم؛ این اصلا مهم نیست! در مذاکرات یک مقدار امتیاز دیگر می دهیم، یک مقدار پول دیگر هم می گیریم و کل آن مبالغ را یکجا برای کرسنت پرداخت می کنیم و مشکل را با دیپلماسی و لبخند حل می کنیم. این مشکلی نیست؛ فقط مهم این است که مردم نگاه کنند تا از بزرگانشان شیوه سخن گفتن و زندگی کردن را یاد بگیرند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: ایشان براساس آیه قرآنی اشداء علی الکفار و رحماء بینهم برخورد می کنند. یعنی لبخندشان را برای خانم شرمن و هیات مذاکره کننده آمریکایی دارند و روی دیگر را برای نیروهای داخلی!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه