احمدی نژاد هیچ گاه این گونه رکیک صحبت نمی کرد/ رئیس جمهور مسئول جهنم رفتن مردم شده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور عصبانی است، گفت: احمدی نژاد هیچ گاه این گونه با مخالفین خود زشت و رکیک صحبت نمی کرد.

احمدی نژاد هیچ گاه این گونه رکیک صحبت نمی کرد/ رئیس جمهور مسئول جهنم رفتن مردم شده است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از پایان جلسه غیرعلنی نمایندگان گفت: این جلسه به خاطر بررسی سخنان توهین آمیز رئیس جمهور برگزار شد و نمایندگان می خواستند بدانند به جهنم بروند یا نه.

وی افزود: در پایان هیات رئیسه در خصوص نحوه صحبت های رئیس جمهور تصمیم می گیرد که آیا تذکری در این باره بدهد یا خیر تا از سخنانی که موجب تنش می شود، پرهیز شود.

حسینیان در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره اینکه آیا در دوران احمدی نژاد شاهد ادبیات تندی از سوی رئیس جمهور نسبت به منتقدان نبودیم، گفت: هیچ وقت احمدی نژاد این گونه کریه و زشت صحبت نمی کرد.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه رئیس جمهور مقام دوم کشور است، گفت: حرمت امامزاده را متولی باید نگه دارد و رئیس جمهور با این گونه الفاظ رکیک جایگاه خود را تنزل ندهد.

وی با بیان اینکه  اکنون بدعتی رخ داده و تاکنون هیچ دولتی با منتقدین خود این گونه برخورد نکرده است، گفت: در زمان شاه از مخالفین می خواستند از ایران بروند، اما رئیس جمهور اکنون از منتقدین می خواهد به جهنم بروند و این یک نوع بدعت دیکتاتوری است.

نماینده مردم تهران یادآور شد: رئیس جمهور که می گوید مسئول بهشت رفتن مردم نیست، پس چگونه مسئول جهنم رفتن آنها شده است؟

حسینیان ادامه داد: آقای رئیس جمهور عصبانی است چرا که فکر می کرد صد روزه مشکلات اقتصادی رامی تواند حل کند اما موفق نشد و اکنون عصبانی است که تورم مهار نشده است.

وی با بیان اینکه رکود کشور را از پای درآورده است، ادامه داد: رئیس جمهور عصبانی است چرا که در بخش سیاست خارجی نیز موفق نبوده است.

به گزارش مهر، صبح امروز روح الله حسینیان نماینده مردم تهران با جمع آوری امضا از بیش از ۱۲۰ نماینده خواستار غیر علنی شدن جلسه مجلس و بررسی ادبیات رئیس جمهور در خصوص مواضع داخلی و بین المللی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه