تراکتورسازی تبریز نواقص کارخانه کمپوست رودسر را برطرف کند

شهردار رودسر درباره تعطیلی تنها کارخانه کمپوست شرق گیلان گفت: راه‌اندازی دوباره کارخانه کمپوست رودسر نیازمند برطرف شدن نواقص آن از طرف شرکت تراکتورسازی تبریز است.

تراکتورسازی تبریز نواقص کارخانه کمپوست رودسر را برطرف کند

به گزارش ۸دی نیوز، خداداد قنبرزاده در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران رودسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، رسانه‌ها را از ارکان تاثیرگذار در مسایل مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه دانست.

وی ارتباط مسئولان و خبرنگاران را دو سویه خواند و افزود: انعکاس اخبار درست در برطرف شدن مشکلات و رفع نواقص موجود موثر است.

شهردار رودسر با اشاره به ظرفیت‌های خوب رودسر گفت: این شهرستان از نظر تاثیرگذاری در حوزه‌های اجتماعی و اجرایی نقش مهمی دارد که می‌توان از این فضا برای اعتلا، آبادانی و پیشرفت منطقه استفاده کرد.

قنبرزاده درباره تعطیلی کارخانه کمپوست رودسر تصریح کرد: این کارخانه به دلیل مشکلات فنی مانند تصفیه‌خانه، بیوفیلتر و بحث شیرابه که مشکلات زیست‌محیطی برای شهرستان به دنبال داشت، تعطیل شده است.

وی ضرورت فعالسازی کارخانه کمپوست رودسر را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای راه‌اندازی دوباره این کارخانه برطرف شدن نواقص آن از طرف شرکت تراکتورسازی تبریز ضروری است.

این مسئول به استرداد جایگاه سی.‌ان‌.جی از سوی شهرداری رودسر اشاره کرد و افزود: بازپس‌گیری این جایگاه از بخش‌خصوصی به دلیل عدم انجام تعهدات آن صورت گرفت که این اقدام، موجب بهتر شدن وضعیت مدیریت و ایجاد منابع پایدار برای شهرداری شده است.

وی با اشاره به احیای دوباره پارک شادی رودسر، متذکر شد: مدت اجاره این پارک به بخش‌خصوصی ۱۵ ساله بود که شهرداری با پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، قرارداد اجاره آن را لغو کرد و دوباره تحویل شهرداری شد.

قنبرزاده درباره پروژه نیمه‌تمام استخر بانوان رودسر خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار اولیه ۱۴۸ میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد مدت طولانی رها شده بود. اکنون این پروژه به بخش‌خصوصی تحویل داده شده که قرار است ۱۸ ماهه تحویل شهرداری شود.

شهردار رودسر بازگشایی ۳۵ متری خیابان باقرآباد، آماده‌سازی زمین والیبال ساحلی، اجرای نهضت آسفالت، تفکیک زباله از مبدأ و… را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام شهرداری و شورای اسلامی این شهرستان اعلام کرد.

وی از اختصاص ۸ میلیارد تومان برای بودجه شهرداری رودسر خبر داد و افزود: ۴۰ درصد این بودجه جاری و ۶۰ درصد عمرانی است.

وی هزینه‌های عمرانی شهرداری را ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برشمرد و اضافه کرد: میزان تحقق بودجه شهرداری رودسر دو برابر بودجه پیش‌بینی شده است.

اسماعیل صفری، رئیس شورای اسلامی شهر رودسر نیز با تبریک روز خبرنگار، حرفه خبرنگاری در دنیای امروز که عصر ارتباطات است را یک شغل خطیر معرفی کرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه