سقوط دیوار بتنی جان ماهیگیر جوان را گرفت+ عکس

رشت-ایرنا-بر اثر سقوط دیوار بتنی ، ماهیگیر جوان اهل بندرانزلی جان خود را از دست داد.

سقوط دیوار بتنی جان ماهیگیر جوان را گرفت+ عکس

به گزارش ۸دی؛ رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرانزلی بعد از ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: با تماس تلفنی شهروندان به ۱۲۵ در ساعت ۱۱و ۳۷ دقیقه مبنی بر سقوط دیوار و مصدومیت شدید یکی از شهروندان در منطقه تالابی چراغ پشتان بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

مهرداد رضاپور افزود: ماموران آتش نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه نسبت به آوار برداری اقدام کردند و فرد مصدوم را از زیر آوار بیرون کشیدند.

وی یادآور شد: با رسیدن تیم اورژانس به محل حادثه بلافاصله اقدام لازم برای احیای این جوان ماهیگیر صورت پذیرفت اما متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده و مصدومیت شدید این شهروند اهل انزلی جان خود را از دست داد.

رضاپور خاطر نشان کرد: این جوان ماهیگیر صبح امروز به همراه دوستانش برای ماهیگیری به منطقه چراغ پشتان رفته بودند که دیواری نزدیکی محل ماهیگیری شان به یکباره بر روی این فرد سقوط کرد.

وی با بیان اینکه درعملیات امداد رسانی از دو خودروی آتش نشانی و پنج آتش نشان استفاده شد گفت: علت وقوع این حادثه از سوی پلیس و کارشناسان دستگاه قضایی در دست بررسی است.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و ۷۰ آتش نشان در چهار ایستگاه آتش نشانی در این شهر ساحلی به مردم خدمت رسانی می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه