چرا مدیران انقلابی ساکتند؟ طرح “غیرت دینی” را در مجموعه‌های خود اجرا کنید

بی شک اجرای طرح “غیرت دینی” در ادارات و سازمان ها و نهادهای مختلف علاوه بر تحکیم بنیان خانواده و حفظ کرامت و حریم خواهران مسلمان در سطح جامعه، موجب افزایش بهره وری در فعالیت ها نیز خواهد شد.

چرا مدیران انقلابی ساکتند؟ طرح “غیرت دینی” را در مجموعه‌های خود اجرا کنید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خیبر، طرح “غیرت دینی” که مدتی است در شهرداری تهران آغاز گردیده، موجب برون‌ریز منویات و اهداف طیف های لیبرال و سکولار شده به نحوی که مخالفت با آن از سطح رسانه های ضدانقلاب و لندن نشین به رسانه های زنجیره ای داخلی و سپس، به برخی مسئولان معلوم الحال نیز سرایت کرده است.

نکته ای که در این میان مهم است، اینکه این طرح براساس دغدغه های مراجع عظام تقلید اجرا شده، بنابراین، دفاع از آن، دفاع از شرع مقدس و تعالیم و رهنمودهای اسلام ناب است نه از یک فرد یا جریان سیاسی خاص.

بدین ترتیب، همانگونه که جریان لیبرال فعال در کشور با استفاده از تریبون های مختلف رسما با طرح “غیرت دینی” اعلام مخالفت کرده و حتی آن مسئول ضدفرهنگی آشکارا از مخالفت خود با اجرای آن در بدنه تحت مدیریتش سخن می گوید، لازم است مدیران انقلابی فعال در بخش های مختلف خصوصی و دولتی و حکومتی نیز وارد میدان شده و قفل سکوت پراشتباه خود را بشکنند.

در نظام اسلامی، دفاع از خواسته های شرع مقدس باید یک افتخار تلقی شود و این فضاسازی کاذب رسانه ای را باید شکست.

روز گذشته، یکی از مراجع تقلید نیز با انتشار پیامی به حمایت از طرح “غیرت دینی” در ادارات پرداخت. حضرت آیت الله العظمی سبحانی نوشت: “کاری که اخیرا در تهران انجام گرفته است، درست خواسته شرع مقدس و به صلاح جامعه زنان است.”

این پیام در ادامه رهنمودها و حمایت های سایر مراجع عظام همچون آیت الله العظمی علوی گرگانی و دیگر بزرگان از طرح “غیرت دینی” صورت گرفته است؛ لذا اقدام عملیاتی برای تحقق این خواسته برحق مراجع و علما که یکی از مهمترین دغدغه های خانواده های مومن و مسلمان ایرانی است، باید توسط مدیران انقلابی فعال در مجموعه های مختلف جنبه اجرایی به خود بگیرد.

سال ها قبل هنگام اجرای طرح جداسازی خواهران و برادران در اتوبوس ها و مترو، بسیاری از همین لیبرال مسلک های غربگرا از آن با عنوان تفکیک جنسیتی و تبعیض و… نام بردند اما همینک تثبیت آن، موجب رضایتمندی اکثر زنان و خانواده ها شده است.

اینجا، ام القرای جهان اسلام است پس باید الگوی همه مسلمانان جهان باشد و مدیران آن برای اجرای احکام اسلامی پیشرو و پیشقدم شوند. بی شک اجرای طرح “غیرت دینی” در ادارات و سازمان ها و نهادهای مختلف علاوه بر تحکیم بنیان خانواده و حفظ کرامت و حریم خواهران مسلمان در سطح جامعه، موجب افزایش بهره وری در فعالیت ها نیز خواهد شد.

اجرای این طرح بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر گروهی و یک انقلاب فرهنگی در سطح ادارات به حساب می آید که نیاز است با اقدام خودجوش و انقلابی مدیران متعهد، دامنه آن گسترش پیدا کند. همچنین، اقدام عملی در این راستا از سوی مدیران، همسو با عنوان سال جاری “مدیریت جهادی” در بخش “فرهنگ” به حساب خواهد آمد که موجبات خرسندی امت انقلابی و دعای خیر آنان را به همراه خواهد داشت.

استخدام منشی مرد برای مدیر مرد و منشی زن برای منشی زن، جداسازی محیط کار خواهران با برادران، برنامه ریزی جهت اختلاط هرچه کمتر میان زنان و مردان در محیط اداری و… تنها مصادیقی از این طرح به حساب می آیند.

از مدیران انقلابی در بخش های خصوصی و عمومی دعوت می شود ضمن پیوستن به طرح “غیرت دینی”، گزارشات اجرای آن را به رسانه ها ارسال کنند تا اطلاع رسانی مناسب در این زمینه صورت بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه