شهروندان املشی بیش از نرم استاندارد آب مصرف می کنند

مدیر آبفای شهرستان املش گفت: ۴۲ درصد شهروندان در بخش رانکوه و همچنین ۱۲ درصد شهروندان املشی بالای نرم استاندارد روزانه آب مصرف می کنند که اگر شهروندان روند استفاده از آب را اصلاح نکنند با مشکل جدی روبه خواهیم شد.

شهروندان املشی بیش از نرم استاندارد آب مصرف می کنند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایسنا، قربانی  گفت: مشکل کم آبی و قطع آب یکی از دغدغه های مهم مردم این شهرستان است که به همت مسئولین شهرستان و مردم فهیم املشی تاکنون با مشکل خاصی مواجه نشده ایم.

وی با اشاره به اینکه بحران کم آبی یک مشکل ملی است تاکید کرد: هم اکنون شهرستان املش آب شهروندان را از طریق بهره برداری از ۷ حلقه چاه و آب، سفید آب تامین می کند .

5

قربانی تصریح کرد: ۴۲ درصد شهروندان در بخش رانکوه و همچنین ۱۲ درصد شهروندان املشی بالای نرم استاندارد روزانه آب مصرف می کنند که اگر شهروندان روند استفاده از آب را اصلاح نکنند با مشکل جدی روبرو خواهیم شد .

 مدیر آبفای شهرستان املش تاکید کرد: میزان مصرف سرانه آب در شهر املش ۱۸۳ لیتر در روز است که استاندارد نرم استفاده ۱۵۰ لیتر در روز است .

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش نسبی دما در روزهای آینده و کمبود منابع آبی تدابیر ویژه در خصوص  کم آبی اتخاذ شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه