رضایی بخشدار مرکزی شهرستان ماسال شد

با حضور مدیرکل سیاسی ،انتخابات استانداری گیلان در نشست شورای اداری شهرستان ماسال ، حمیدرضایی لاکسار به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی ماسال معرفی شد.

رضایی بخشدار مرکزی شهرستان ماسال شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز؛ مدیرکل سیاسی ،انتخابات استانداری گیلان در این نشست اظهار داشت: پذیرش مسئولیت یک سری تکالیف دیگر علاوه بر وظایف سازمانی فرد مسئول بر دوش وی خواهد گذاشت.

علی اکبر پوراوزان اضافه کرد: از نگاه دینی بار امانت بر دوش مسئول خواهد بود ؛ و پذیرفتن امانت نیز الزاماتی خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم برخورداری از توانایی فردی در پذیرش امانات الهی افزود: اگر فردی واقعا توانمند نباشد ومسئولیت بپذیرد علاوه بر ظلم به خود به جامعه نیز ظلم بزرگی کرده است.

پوراوزان با اشاره به دوسویه بودن ظرفیت پذیرش مسئولیت ها افزود: در یک سو؛ اگر ظرفیت قبول مسئولیت را نداشتیم نباید بپذیریم و در سویی دیگر اگر توانمندی داریم موظفیم خود را معرفی کنیم و اعلام آمادگی نماییم.

وی ادامه داد: در قرآن مجید و روایات آمده است؛ اگر توانمند بوده و از زیر بار مسئولیت شانی خالی کنید نمازشما هم ایراد خواهد  داشت.

مدیرکل سیاسی ،انتخابات استانداری گیلان با تاکید بر برخورداری از ظرفیت سیاسی در افراد معرفی شده افزود: مگر میشود کسی در دولت اعتدال و توسعه مسئول باشد ولی اعتقادی به اعتدال نداشته باشد.

وی اضافه کرد: حتی بنده نیز در ابتدای دولت احمدی نژاد با وجود اینکه حامی طیف هاشمی بودم به لطف دوستان؛ فرماندار رشت شدم که دوامی نداشت.

پوراوزان با اشاره به وجود سه جریان سیاسی اصولگرایی، اصلاح طلبان و اعتدال در کشور افزود: هرسه جریان ریشه در اعتقادات ما دارد؛ بطوریکه اعتدال در اصل دین ماست و مبنای اخلاق ماست.

وی ادامه داد: مشی اعتدال این نیست که دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب را پس بزند بلکه می گوید آقایان اصلاح طلب ها اگر دورانی اذیت شدید الان منطق باز است بسم الله شروع کنید؛ آقایان اصولگراها اگر این دولت دوره شما نیست نقد ما کار شماست .

وی گفت: اما دوستان اصولگرا نباید انتظار و اصرار داشته باشند که فرمانداران اصولگرا تغییر نکنند؛ بلکه این مشی اعتدال است وباید همگان بپذیریم.

در پایان این نشست آقای حمید رضایی به عنوان بخشدار مرکزی ماسال در  دولت تدبیر وامید معارفه و از زحمات ۴ ساله سیروس سلیمانی تقدیر به عمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه