احتمال توزیع چای های آلوده ۸ ساله در مراکز مصرف ماسال افزایش یافت

چای انباشت شده در سیلوی اتحادیه تعاونی روستایی که به شدت در معرض آلودگی توسط حیوانات جونده و جوی نشین قرار داشت پس از سالها، سرانجام فک پلمپ شد.

احتمال توزیع چای های آلوده ۸ ساله در مراکز مصرف ماسال افزایش یافت
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، نبی اله فرجی رئیس اتحادیه تعاونی روستایی ماسال در گفتگو با ماسال نیوز ضمن ابراز بی اطلاعی از سرنوشت این چای ها گفت: سیلوی ۷۸۰ تنی چای در یکی از روستاهای حاشیه شهر ماسال که متعلق به اتحادیه تعاونی روستایی است  سالها توسط سازمان چای پلمپ شده بود که ابن پلمپ هم اکنون برداشته شده است.
 
فرجی بهمن ماه سال گذشته نیز در این رابطه به ماسال نیوز گفته بود: 
حدود ۷۸۰ تن چای خریداری شده از کشاورزان توسط دولت ازحدود ۷-۸ سال گذشته در این سیلو انبار شده است و قرار بر این بود که اجاره مکان به اتحادیه پرداخت شود. البته سالهای اولیه اجاره سیلو پرداخت شده ولی در سالهای اخیر هیچ اجاره ای به اتحادیه پرداخت نشده است.
 
این سیلو که از ۸ سال قبل با چای خریداری شده از چای کاران توسط سازمان چای پر شده بود در فاصله ۵۰۰ متری از دو راهی روستا مهدی خان محله – وشمه سرا قرار دارد.
 
نکته جالب در مورد این سیلو این است که به دلیل موش زدگی کیسه های انبار شده، چای ها در دیواره کناری سیلو ریخته شده و وضعیت بسیار نامناسب بهداشتی در این محیط ایجاد نموده است.
با وجودرسانه ای شدن وجود انبارهای مختلف چای آلوده در سطح استان گیلان، تاکنون برخوردی با مورد واقع شده در شهرستان ماسال جهت عدم توزیع در مراکز مصرف از سوی سازمان های نظارت بر بهداشت مواد غذایی صورت نگرفته است. 
 
فک پلمپ این سیلو، احتمالا نشانه ای برای توزیع این چای های آلوده در مراکز مصرف باشد و مردم منتظر اقدام به موقع مسئولان بهداشت در مورد این موضوع هستند. 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه