بزرگترین کابوس نظامیان صهیونیست

نظامیان رژیم صهیونیستی با بیان اینکه بیشترین تلفات ارتش در مکان های تجمع نظامیان بوده است اعلام کردند که اکثر نظامیان از استقرار در این مکان ها خودداری می کردند.

بزرگترین کابوس نظامیان صهیونیست

به گزارش ۸دی نیوز  به نقل از فلسطین الیوم، افسران رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بیشترین تلفات در میان نظامیان اسرائیلی در مکان تجمع این نظامیان بوده است.

یک افسر اسرائیلی در این خصوص گفت: پس از کشته شدن تعداد زیادی از سربازان، وحشت فراگیر بر نظامیان اسرائیلی حاکم شد که آنها را از استقرار در محل تجمع سربازان به ویژه در شهرک اشکول برحذر می داشت.

وی افزود: سربازان اسرائیلی از اینکه از داخل نفربرها و تانکها خارج شده و به مقر نظامیان بروند واهمه داشته و از این کار خودداری و اعلام می کردند که تمایل دارند از طریق بی سیم با فرماندهای خود در ارتباط باشند.

خبرگزاری فلسطینی صفا نیز به نقل از یک نظامی اسرائیلی نوشت: شرایط سخت جنگی از ما اسیرانی در قفسهای آهنین ساخته بود، به دلیل گرمای  بیش از حد هوا و ترس از مورد هدف قرار گرفتن مجبور بودیم که درون تانکها بمانیم و حالتی از سرپیچی در میان نظامیان اسرائیلی ایجاد شده بود که از جنگیدن امتناع می کردند.

این نظامی اسرائیلی افزود: نظامیان اسرائیلی آنقدر سرپیچی کردند که ارتش مجبور به عقب نشینی از مرزهای نوار غزه شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه