بیانیه استکبارستیزی جنبش دانش آموزی استان گیلان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

جنبش دانش آموزی استان گیلان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه استکبارستیزی جنبش دانش آموزی استان گیلان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

به گزارش هشت دی، متن بیانیه استکبارستیزی جنبش دانش آموزی استان گیلان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان به شرح ذیل است:

محمد رسول الله والذین معه اشدا علی الکفار رحما بینهم . (آیه ۲۹ سوره فتح – آیه سال اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان )
بار دیگر در آستانه روزی حساس و تاریخی قرار گرفته ایم. روزی که مصداق پایداری ملت فداکار و جوانان رشید و انقلابی ایران اسلامی در مقابله با قدرت های مادی و شیطانی عالم است.

۱۳ آبان یادآور تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۴۲، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انجمنی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا درسال ۱۳۵۸ است. هر یک از این رخدادها به تنهایی می تواند منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم ستیزی و آرمانخواهی نسل متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ باشد.

و در کنار همه این رخدادها ۱۳ آبان ۱۳۵۸ یادآور دستور تاریخی حضرت امام(ره) در جهت تشکیل شجره طیبه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است.

اینک اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان که مدال افسران جوان جنگ نرم و افسران حقیقت را از مقتدای خود بر سینه دارند، با تأسی از ۱۶ هزار همکلاسی آسمانی (شهدای دانش آموز عضو انجمن های اسلامی) اعلام می دارند که دانش آموزان نسل چهار و پنج انقلاب همچون اول انقلاب، انقلابی است و پای ولی امر خود جان می دهد و غرب و شرق بدانند که ما بلاشک آرزوهای نظام در تحقق تمدن نوین اسلامی را محقق خواهیم نمود.

ما بچه های انجمنی اعلام می داریم که تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است، و عمل به بیانیه گام دوم که عصاره ۴۰ سال انقلاب در آن متجلی گردیده و مسیر گام دوم انقلاب اسلامی که بار اصلی آن به دوش جوانان نهاده شده در آن ترسیم گردیده است، می تواند نمادی برای ولایت مداری فرد فرد اعضای جامعه اسلامی باشد.

ما اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان همراه و همدل با همه همسنگرانمان در سنگر مقاومت، با طنین خشم خود در روز ۱۳ آبان و خلق حماسه ای دیگر و حضوری پرشور در راهپیمایی ضد استکباری این روز، نفرت و بیزاری خود علیه سردمداران و حاکمان و فرمانروایان کفر و ظلم را نشان خواهیم داد.

در پایان آینده سازان بصیر از همه مردم آزاده و شریف به ویژه جوانان غیرتمند، برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت می نماید، تا به تأسی امام خود و در تداوم راه سرخ شهدا، با فریادهای بلند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «هیهات من الذله»، پیوند ناگسستنی با عاشورا را به رخ زیاده خواهان جبهه عربی_عبری_غربی بکشند.

إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه