رفتگران شهرداری ۲ ماه است که حقوق نگرفته اند/ ظلم آشکار شهرداری در حق کارگران!

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه حقوق این افراد زیر یک میلیون تومان است گفت: با توجه به هزینه های سرسام آور زندگی و اینکه بیشتر رفتگران شهرداری مستاجر هستند تاخیر در پرداخت حقوق رفتگران بی عدالتی در حق این قشر است.

رفتگران شهرداری ۲ ماه است که حقوق نگرفته اند/ ظلم آشکار شهرداری در حق کارگران!

محمود باقری خطیبانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، با اشاره به ظلم آشکار شهرداری در حق رفتگران اظهار کرد:این قشر زحمتکش دو ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند.

وی با بیان اینکه حقوق این افراد زیر یک میلیون تومان است افزود: با توجه به هزینه های سرسام آور زندگی و اینکه بیشتر رفتگران شهرداری مستاجر هستند تاخیر در پرداخت حقوق رفتگران بی عدالتی در حق این قشر است.

roftegar00001

عضو شورای اسلامی رشت عدم تاخیر در پرداخت حقوق رفتگران را بهانه شهرداری در دریات نکردن صورت وضعیت از شرکت ها عنوان کرد و گفت: شرکت ها هم زیر فشار شهرداری هستند که صورت وضعیت را ده روز تا یک ماه دیرتر بدهند.

باقری خطیبانی با تاکید بر اینکه اکثر رفتگران به دلیل سختی کار بیمار هستند خاطرنشان کرد: شهرداری این افراد را در رودخانه های زرجوب و گوهر رود که آلوده ترین شیرابه های دنیا را دارند برای بیرون کشیدن مبل و لاستیک به داخل رودخانه می اندازد.

roftegar00005

وی با تاکید بر اینکه این افراد زمانی که همه مسولان شهرداری و شورا خواب هستند ۴ صبح در خیابان ها حضور دارند گفت: این افراد بعد از ظهر زیر آفتاب مشغول کار هستند و نباید تاخیری درپرداخت حقوق آنان رخ دهد.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه مسئولان شهرداری ۱۷۵ ساعت اضافه کار و حقوق میلیونی می گیرند، افزود: این سزاوار نیست افرادی که یک درصد حقوق مسئولان شهرداری را دریافت می کنند ۶۰ روز است که دستمز خود را دریافت نکرده اند.

roftegar00002

roftegar00004 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
واقعا با ادمها این میکنند مگر رفتگر انسان نیست ،،!!؟؟
در حاشیه