کارشناس سیاسی در گفتگو با 8دی:

تاریخ مصرف “ابوبکر بغدادی” همچون”بن لادن” برای استکبار جهانی تمام شد/ مرگ این مهره برای “ترامپ” بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد

محمدطاها عبدخدایی کارشناس سیاسی با بیان اینکه تاریخ مصرف “ابوبکر بغدادی” همچون “بن لادن” برای استکبار جهانی تمام شده است، گفت: “ابوبکر بغدادی” موضوعی بود که خود استکبار جهانی بوجود آورده بود و اکنون زمانش به اتمام رسید.

تاریخ مصرف “ابوبکر بغدادی” همچون”بن لادن” برای استکبار جهانی تمام شد/ مرگ این مهره برای “ترامپ” بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد

محمد طاها عبدخدایی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به مرگ ابوبکر بغدادی، با بیان اینکه تاریخ مصرف “ابوبکر بغدادی” مثل “بن لادن” برای استکبار جهانی تمام شد، اظهار کرد: ابوبکر بغدادی موضوعی بود که خود استکبار جهانی بوجود آورده بود و اکنون زمانش به اتمام رسید.

وی افزود: نخست وزیر عراق و دیگران از قبل با گرفتن باجناق ابوبکر بغدادی برخی مسایل را می دانستند و کاملا جریانات برایشان مشخص بود.

این کارسناس سیاسی با تأکید براینکه همانطور که “اوباما”، “بن لادن” را از بین برد امروز در آستانه انتخابات آمریکا ترامپ هم این مسئله را رو کرده است،گفت: ترامپ از مرگ “ابوبکر بغدادی” به دنبال بهره انتخاباتی اش است.

عبدخدایی در ادامه تصریح کرد: بعید می دانم آمریکا داعش را از بین ببرد  چون داعش را خود استکبار جهانی پدید آورده است.

وی افزود: آمریکا می خواهد همچنان مترسکی در منطقه داشته باشد تا جنایات های استکباریش را ادامه دهد.

این کارشناس سیاسی با تأکید براینکه استکبار جهانی به دنبال تقویت این گروه های تروریستی است، اضافه کرد: ولی بچه های سپاه پاسداران و سردار “قاسم سلیمانی” در این رابطه دست از مبارزه با تروریست برنمی دارند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی از این حمایت ها ضرر خواهد کرد، خاطرنشان کرد: در کل مرگ “ابوبکر بغدادی” جنبه تبلیغاتی دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه