اعتقادات دینی و مذهبی زمینه‌ساز موفقیت‌های بسیار بزرگ است

عضو ارشد خبرگان رهبری در دیدار با سیدشایان پورمیربابایی نفر نخست کنکور سراسری گفت: اعتقادات دینی و مذهبی زمینه‌ساز موفقیت‌های بسیار بزرگ است.

اعتقادات دینی و مذهبی زمینه‌ساز موفقیت‌های بسیار بزرگ است

به گزارش آستان‌خبر، آیت‌الله محمدعلی امینیان در دیدار با نفر نخست کنکور سراسری در رشته تجربی با بیان اینکه من اهل علم را بسیار زیاد دوست دارم و برایش جایگاه بسیار بالایی قائلم اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در مقدمات علمی موفق بودید و زحمات والدین خود را بی‌نتیجه نگذاشتید.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به دوران تحصیل خود در حوزه علمیه و همچنین دوران تدریس خود در مدارس علمیه آیت‌الله حقانی و آیت‌الله قدوسی بیان کرد: من یکی از شاگردان آیت‌الله مطهری بودم و از مکتب ایشان چیزهای بسیاری را فرا گرفتم و حضور در مکتب بزرگان انسان، زمینه‌ساز رشد فکری و علمی است.

وی با تأکید براینکه اعتقادات دینی و مذهبی زمینه‌ساز موفقیت‌های بسیار بزرگ است گفت: شما با زحمات خود دین ذاتی خود و حق پدر و مادر را ادا کردید.

آیت‌امینیان خاطرنشان کرد: خداوند منان نیز به شما توفیقات شایانی عطا کرده و امیدوارم که شما با صفای نفس و همت خود، جایگاه‌های علمی بالاتری راکسب کنید.

وی با بیان اینکه شما با تلاشتان همه همشهریان خود را خوشحال کرده‌اید افزود: تقید شما به موازین اسلامی باعث خوشحالی و خرسندی ما شده است و به اندازه‌ای که قابل باشم برای موفقیتتان دعا خواهم کرد.

دیدار آیت‌الله امینیان با نفر نخست کنکور سراسری

سید شایان پورمیربابایی نیز در این دیدار با بیان اینکه من شایسته این همه تحسین نیستم اظهار کرد: اوایل کنکور کمی استرس داشتم ولی وقتی آیه‌هایی از قرآنی را که در جیبم بود خواندم، آرام شدم.

نفرنخست کنکور سراسری در رشته تجربی تجربی با تشکر و قدردانی از همه مسئولان و مردم آستانه‌اشرفیه که به انحای مختلف ابراز تشکر و خوشحالی نمودند بیان کرد: من مدیون زحمات پدر و مادر و لطف خدا هستم.

وی با ارائه گزارشی از نحوه پاسخ‌دهی به سؤالات و درصد دروس افزود: امیدوارم که با  دعای خیر همه مردم بتوانم در آینده خادم خوبی برای ملت ایران به خصوص مردم آستانه‌اشرفیه باشم.

دیدار آیت‌الله امینیان با نفر نخست کنکور سراسری

پدر شایان پورمیربابایی نیز با تشکر از نصایح آیت‌الله امینیان وی را پدر معنوی شهرستان عنوان کرد و گفت: شایان به کسی جز خداوند منان و ائمه اطهار(ع) دل نبست و بای تحقق آرزویش بسیار زحمت کشید.

وی افزود: دوست دارم که شایان در وهله اول یک انسان خوب و پس از آن یک پزشک خوب برای خدمت به همشهریانش باشد.

دیدار آیت‌الله امینیان با نفر نخست کنکور سراسری

رئیس اداره آموزش و پرورش آستانه‌اشرفیه نیز با تشکر از آیت‌الله امینیان به منظور پذیرش این دیدار گفت: آیت‌الله امینیان جایگاه بسیار بالایی برای چنین جلسات علمی قائلند.

سید شمس‌الدین نورحسینی با اشاره به اینکه حضور شایان پورمیربابایی برای بهره‌مندی از افاضات شما پیش از آغاز دوران دانشجویی است گفت: آنچه موفقیت شایان را بسیار برجسته کرده وجه مذهبی ایشان است.

وی با بیان اینکه والدین شایان هردو جزو فرهنگیان و انسان‌های مذهبی هستند خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد خانواده و زمینه مذهبی شایان تعصب وی به شهرستان و کشور خود واضح و مبرهن است.

 در انتهای این دیدار نیز آیت‌الله امینیان دو جلد از تألیفات خود را به رسم هدیه به نفر نخست کنکور سراسری در رشته تجربی اهدا کرد.

دیدار آیت‌الله امینیان با نفر نخست کنکور سراسری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه