خبرنگار دائمی صدا و سیما در سیاهکل مستقر شود

حجت الاسلام و السملمین شکسته دل با اشاره بر اینکه هم اکنون خبرنگار آزاد صدا و سیمای لاهیجان برای تهیه خبر به سیاهکل می آید، گفت: به جهت اینکه خبرنگار صدا و سیما از لاهیجان به سیاهکل می آید، ما با وی کمتر ارتباط داریم و امیدواریم با مستقر شدن خبرنگار آزاد درسیاهکل، وی نیز اخبار لاهیجان را پوشش بدهد و خیال مردم این شهرستان نیز از این بابت راحت بشود.

خبرنگار دائمی صدا و سیما در سیاهکل مستقر شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل، حجت الاسلام و السملمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه سیاهکل در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: برطرف کردن مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی منوط به داشتن تقوای دسته جمعی است و برای رسیدن به این تقوا می بایست محبت امام زمان (عج) را در دل داشته باشیم.

shekastedel_emamjome_dar_siahkal (1)

وی با بیان اینکه مسئولین شهرستان سیاهکل می بایست برای رضای خداوند کار کنند، گفت: تذکر دادن به مسئولین می بایست با در نظر گرفتن امام زمان (عج) و خداوند باشد و نباید از روی برنامه های سیاسی به آنها تذکر داد.

namazjome_dar_siahkal (1)

امام جمعه سیاهکل افزود: مسئولین سیاهکل همگی در حال خدمت کردن به مردم هستند، از جمله نماینده مجلس که پرتلاش است و فرماندار نیز افکار خوبی دارد و در حال حل کردن مشکلات هستند.

namazjome_dar_siahkal (2)

حجت الاسلام و السملمین شکسته دل در رابطه با تذکرات و تشکر از برخی از مسئولین در خطبه های نماز جمعه خاطرنشان کرد: همواره سعی می کنم تا تشویقات و تذکرات برای رضای خداوند باشد.

namazjome_dar_siahkal (3)

وی ضمن تبریک به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار ابراز کرد: سایت درسیاهکل بسیار خوب کار می کند و یاسر بابائی مدیر مسئول این سایت (و خبرنگار خبرگزاری تسنیم درسیاهکل) اخبار را خوب و با سلیقه منتشر می کند. البته خبرنگاران دیگری نیز در این شهرستان حضور دارند اما وی بسیار فعال است.

namazjome_dar_siahkal (4)

امام جمعه سیاهکل تصریح کرد: نباید کاری کرد تا خبرنگارانی که به صورت صادقانه کار می کنند سست شده و دلگیر بشوند. خبرنگاران نیز می بایست از جانبداری سیاسی دوری کنند و به نفع جامعه و برای رضای خداوند اخبار را انعکاس بدهند.

حجت الاسلام و السملمین شکسته دل افزود: کاستی هایی نیز هست که باید تذکر داد، اما نباید سعی کرد تا دشمن سوء استفاده کند.

namazjome_dar_siahkal (5)

وی در رابطه با نبود سه ساله خبرنگار آزاد صدا و سیمای مرکز گیلان در شهرستان سیاهکل، تأکید کرد: امیدواریم خبرنگار دائمی صدا و سیما درسیاهکل مستقر بشود.

namazjome_dar_siahkal (6)

امام جمعه سیاهکل با اشاره بر اینکه هم اکنون خبرنگار آزاد صدا و سیمای لاهیجان برای تهیه خبر به سیاهکل می آید، گفت: امیدواریم با مستقر شدن خبرنگار آزاد صدا و سیما درسیاهکل، وی نیز اخبار لاهیجان را پوشش بدهد.

namazjome_dar_siahkal (7)

حجت الاسلام و السملمین شکسته دل با اشاره به سی و دومین روز از جنگ نابرابر بین مردم مظلوم و مقاوم غزه با رژیم جعلی اسرائیل، بیان کرد: در جنگ غزه، در یک طرف رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی قرار دارد و در طرف دیگر زن، بچه و مردم غیرنظامی فلسطین برابر آنها مقاومت می کنند.

namazjome_dar_siahkal (8)

وی با بیان اینکه در این جنگ دوست و دشمن مشخص می شوند، تأکید کرد: اعراب منطقه با اینکه جنایت های رژیم صهیونیستی در برابر مردم غزه را به وضوح نگاه می کنند، اما خفته خون گرفته اند. گروه تروریستی داعش و سلفی ها نیز با سکوت خود نشان داده اند دست پرورده اسرائیل و آمریکا هستند.

namazjome_dar_siahkal (9)

خطیب جمعه سیاهکل در رابطه با کمک های آمریکا به این رژیم گفت: آنها با کمک آمریکا به دنبال تقویت گنبد آهنین خود بوده اند، اما گنبد آهنین آنها در برابر سلاح مقاومت، سراب و خیالی شده است.

حجت الاسلام و السملمین شکسته دل اضافه کرد: آمریکا از این جنگ نابرابر خورسند است، زیرا حمایت قاطع از رژیم صهیونیستی می کند و نیروهای که از جان، ناموس و کشور خود دفع می کنند را تروریست می خواند و به دنبال حق جلوه دادن جنایات صهیونیستها است.

namazjome_dar_siahkal (10)

وی با بیان اینکه راهپیمایی های ما در جهان رصد شده و بسیار تأثیرگذار است، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال دو برابر سال گذشته شده بود.

namazjome_dar_siahkal (11)

امام جمعه سیاهکل با اشاره به شهادت مظلومانه هزاران نفر انسان بیگناه، آواره شدن خانواده ها و زخمی های غزه، خاطرنشان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی با حمله به غزه به دنبال اهدافی همچون حذف تونل های مقاومت، خلع سلاح کردن آنها و نابود کردن این مردم مقاوم بود، اما نتوانست به هیچکدام از اهداف خود برسد و شکست خورد.

namazjome_dar_siahkal (12)

حجت الاسلام و السملمین شکسته دل با بیان اینکه می بایست به نیابت از امام زمان (عج) به غزه کمک کرد، تصریح کرد: ایرانیان و تمامی مسلمانان و آزادیخواهان واقعی در سراسر جهان از کشتار مردم مظلوم غزه ناراحت هستند و این ناراحتی خود را با کمک های مالی و معنوی و انجام راهپیمایی نشان می دهند.

وی با بیان اینکه پیروزی نزدیک است، گفت: امیدواریم با کمک تمامی مردم مسلمان و آزادیخواهان جهان، این جنایتکاران نابود بشوند. یزید زمان ما اسرائیل است و امیدواریم این رژیم از صحنه روزگار حذف بشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه