فرماندار شفت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شفت اختصاص یافت

فرماندار شفت گفت: مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از محل دو درصد حاصل فروش نفت‌ و گاز به شهرستان شفت اختصاص یافته است.

فرماندار شفت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شفت اختصاص یافت

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح شفت، یونس محمودی عصر امروز در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی این شهرستان مجموع اعتبار شفت از محل ۲ درصد حاصل از فروش نفت و گاز را یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان عنوان کرد.

resize.php

وی افزود: این مبلغ اعتبار به پروژه‌هایی با فصول آموزش و پرورش منابع آب زارعی و کشاورزی و در بخش صنعت و دیگر دستگاه‌ها که دارای پروژه‌های نیمه تمام هستند اختصاص یافته است.

فرماندار شفت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را مورد تاکید استاندار گیلان عنوان کرد و افزود: این اعتبارات به پروژه‌های نیمه تمام و بخشی نیز پرداخت مطالبات معوقه دستگاه‌های اجرایی به پیمانکارها اختصاص داده شود.

وی از تخصیص اعتبارات به ۱۳ فصل و ۱۷ برنامه و ۴۳ پروژه اجرای شهرستان شفت خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را بر تسریح در تکمیل پروژ‌ه‌های نیمه تمام انجام دهند.

محمودی از دستگاه‌ها خواست تا گزارش پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها را به صورت ماهانه به فرمانداری گزارش دهند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید بتوانند این پروژه‌های نیمه تمام را با توجه به اعتباراتی که از تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰بر تملک سرمایه اختصاص یافته است، به اتمام برسند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه