سکوت در مقابل انحراف جامعه، خیانتی بزرگ است/ موسوی و کروبی بازیگران فتنه بودند

حجت الاسلام محمد محسن زاده گفت: مردم کشورمان به خوبی در فتنه ۸۸ پشت صحنه را دیدند و متوجه شدند که موسوی و کروبی بازیگران فتنه هستند.

سکوت در مقابل انحراف جامعه، خیانتی بزرگ است/ موسوی و کروبی بازیگران فتنه بودند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، حجت الاسلام محمدمحسن زاده در اولین مراسم یادواره ۱۳شهید اصناف لاهیجان با بیان اینکه یک تفاوت اساسی بین خواص جامعه ما و جامعه پیامبراکرم(ص) وجود داشته و آن هم همراهی مردم با خواص ریزش کرده پس از رحلت پیامبر(ص) بوده افزود : اما مردم ما با بصیرتی که داشتند با خواص ریزش کرده همواره نشدند.

وی در ادامه با بیان اینکه شناخت افرادی که از مسیر حق جداشدند بصیرتی برای شناخت مسیر حق است افزود : ما موفق به شناخت مسیر قرآن کریم نمی شویم مگر اینکه ترک کنندگان قرآن کریم را بشناسیم.

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه در جامعه امروز ما، از مسئولین رده بالای مملکتی مطلب بیان می کنند که عده ای بیکار دغدغه دین دارند افزود : دغدغه دین داشتن کار انبیا و اولیا الهی است وعالمان دینی نیز وظیفه خود را دغدغه دین مردم می دانند.

وی در ادامه با بیان اینکه نقش خواص ریزش کرده در جامعه همان نقش سامری قوم موسی است افزود : پس از رحلت پیامبراکرم(ص) ، این خواص بودند که باعث شکاف در جامعه شدند و توانستند جمعیت حیران را فوج فوج به انحراف بکشانند.

حجت الاسلام محسن زاده در ادامه با اشاره به اینکه شهدای ما ، شمع محفل بشریت بوده و با اهدای خون باعث روشن شدن مسیر حق شدند افزود: اما متاسفانه برخی از خواص جامعه ما ، با دیدن انحراف سکوت کرده و راه خواص پس از پیامبراکرم(ص) را دنبال می کنند و این همان خیانتی بود که اصحاب پیامبر(ص) در حق امیرالمومنین کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی اوقات سکوت بیجا نیز خود خیانت است گفت: در آن حماسه جاویدان ۹دی به افرادی گفته می شود که در این باره سخن بگوئید اما آنها سخن گفتن درباره حماسه ۹دی را دین فروشی می دانستند.

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه مردم در فتنه زمان امام علی(ع) برنامه ریزان پشت پرده را ندیدند و از افراد پشت پرده غفلت کردند افزود: مردم ما به خوبی در فتنه ۸۸ پشت صحنه فتنه را دیدند و متوجه شدند که موسوی و کروبی عناصر فتنه بوده و دستورات سران و تئوری پردازان فتنه را اجرا می کنند.

وی با اشاره به ناتوی فرهنگی و جنگ امروز جامعه ما با بیان اینکه در زمان امام خمینی(ره) ، جنگ براساس اصول نظامی بوده و جنگ ابزارهای نظامی بوده افزود: جنگ امروز شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی است که متاسفانه خیلی از افراد این متغییرها را درک نکرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه از سوی مراجع شیعه این گونه مسائل را حرام اعلام کردند افزود: از سویی دیگر برخی از سران و وکلای کشور، در شبکه های اجتماعی اخبار را قبل از اعلام به مردم در آنجا بیان می کنند ،چون تصمیم گرفتند که حرمت مراجع شیعه را بشکنند.

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه جنگ امروز جنگ ماهواره و شبکه های اجتماعی است افزود : تلفات جنگ تحمیلی شهید محسوب شده و پس از گذشت چندین سال از شهادتشان این گونه مورد احترام هستند و اما نام ، تلف شدگان در جنگ نرم چیست.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز عده ای می گویند که یاران امام خمینی(ع) هنوز همان یاران هستند و باید مورد احترام قرار گیرند افزود: این افراد مشروط بر اینکه در خط امام خمینی(ره) باقی باشند و در تفکر آمریکایی استحاله نشده باشند یاران امام خمینی(ع) خواهند بود.

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه امروز بعضی از خواص در جامعه به جای ماندن بر روی اصول و ارزشهای انقلاب مدام تلاش می کنند مردم را به دیانت سیر بدهند افزود:این افراد چون نگاهشان بر مادیات و دنیاست هرگز موفق نخواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه