دستی که امروز اصناف رشت به جهان اسلام داده‌اند باید الگو شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه بازاریان غیور رشت خاطره خط شکنی خود را در ارسال کمک های مردمی به جبهه با ارسال سلاح به کرانه باختری زنده کردندگفت: دستی که امروز اصناف رشت به جهان اسلام داده‌اند باید الگو شود تا بازارهای اسلامی به حرکت درآیند.

دستی که امروز اصناف رشت به جهان اسلام داده‌اند باید الگو شود

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز(دوشنبه) در یادواره ۹۰۰ شهید صنوف مواد غذایی کشور و همچنین و ۲۰۰ شهید اصناف گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی رشت، با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس بسیاری از اصناف داوطلبنه کسب و کار خود را تعطیل کردند و به جبهه ها رفتند، اظهار کرد: این پدیده در هیج جای دنیا پیدا نمی شود چرا که روحیه اصناف روحیه نظامی گری نیست.

وی ده هزار شهید اصناف را نتیجه حضور صدها رزمنده از اصناف کشور در جببه ها دانست و گفت: این امر ریشه در اسلام ،معنویت و روحیه شهادت طلبانه اصناف دارد.

رئیس بسیج مستضعفین کشور با عظمت اعتقاد، باور و ایمان ملت ایران را مورد تاکید قرارداد و افزود: نتیجه این رشادت و مقاومت فرمایش امام راحل است که جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال دارد.

IMG_4251

سردار نقدی خون کودکان غزه را عامل رسوایی اسرائیل عنوان کرد و گفت: خون مظلومان غزه استکبار را به زباله دان تاریخ می فرستد.

رئیس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه  رمضان خونین غزه نمایشگاه رسوایی حقوق بشر آمریکا و اروپا بود خاطرنشان کرد: امروز دنیای استکبار دیگر حرفی برای گفتن ندارد.

وی تعداد خود زنی های سربازان اسرائیلی را بیشتر از تعداد مجروحان آن عنوان کرد و افزود: واهمه اسرائیل از اعلام تعداد کشته شدگانش دلیل قطع ارتباط بین الملی خبری صهیونیست است.

سردار نقدی با بیان اینکه  هر کسی که بخواهد در کنار صهیونیست‌ها بماند یقین بداند که زیر پای مسلمانان له می شود تصریح کرد: امروز صهیونیست به ذلت رسیده است.

وی با اشاره به شهادت رسیدن ۲ هزار نفر از مردم غزه در کمتر از یک ماه اظهار کرد: این مردم می گویند ایستادگی می کنند و این روحیه مقاومت ستودنی است.

رئیس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه در مقابل دشمنی که امروز دستش برای دنیا رو شده است کوتاه آمدن سنجیده نیست، اظهار کرد: عزت مسلمانان در مقاومت و ایستادگی است.

وی بیان کرد: کسانی که امروز می‌گویند باید در مقابل آمریکا کوتاه بیاییم از جنایت‌های رژیم غاصب خجالت نمی‌کشند.

IMG_4217

سردار نقدی با تاکید بر اینکه حضور در جبهه مقاومت وظیفه همگان است،گفت: بازاریان غیور رشت خاطره خط شکنی خود را در ارسال کمک های مردمی به جبهه با ارسال سلاح به کرانه باختری زنده کردند.

وی با بیان اینکه کاری که امروز بازاریان رشت انجام دادن باید به یک الگو در بازارهای جهان اسلام تبدیل شود خاطرنشان کرد: بزرگترین نظریه پرداز صهیونیست در اظهارات خود گفته است که ده سال دیگر اسرائیل فرو می پاشد من از این تریبون اعلام می کنم که این یک دلداری دادن به صهیونیست ها است و اسرائیل بسیار زودتر نابود می شود.

رئیس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نباید در حد شعار باقی بماند ابراز کرد: در بازارهای اسلامی نباید کالاهای حامیان صهیونیست معامله و خرید و فروش شود.

سردار نقدی اظهار کرد: بازایان ما به همپایان خود در سایر بازارهای اسلامی ارتباط برقرار کنند تا کالاهای حامیان صهیونیست در بازارهای جهان اسلام تحریم شود.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی در دل بازار اجرا می شود، افزود: به جای اینکه در لای کلوچه های گیلان نارگیل وارداتی گذاشته شود می توان از خرمای جنوب کشور بهره گرفت.

رئیس بسیج مستضعفین کشورجریانات تکفیری را تحت حمایت آمریکاییان دانست و گفت: در عراق نیروهای مردمی این جریانات را از ریشه بر می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه