کشف تونل سلفی ها برای منفجر کردن حرم حضرت زینب (س) توسط ارتش سوریه

ارتش سوریه موفق شده بر منطقه “شبعا” در نزدیکی غوطه شرقی که از راه های منتهی به منطقه “سیده زینب” است، مسلط شود و همه مخفیگاه های تروریست ها را شناسایی، کشف و خنثی کند.

کشف تونل سلفی ها برای منفجر کردن حرم حضرت زینب (س) توسط ارتش سوریه

به گزارش ۸دی نیوز، اخبار رسیده از دمشق پایتخت سوریه حاکی از آن است که این روزها امنیت کامل به منطقه “سیده زینب” که حرم عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری سلام الله علیها در آن قرار دارد، بازگشته است.

گفته می شود مدافعان حرم که در گردانی تحت عنوان گردان حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و گردان “ذوالفقار” از حرم و مناطق حومه آن دفاع می کنند، موفق شده اند امنیت کامل را به این منطقه بازگردانند و زندگی ساکنان این منطقه مانند گذشته طبیعی شده است.

در همین حال ارتش سوریه موفق شده بر منطقه “شبعا” در نزدیکی غوطه شرقی که از راه های منتهی به منطقه “سیده زینب” است، مسلط شود و همه مخفیگاه های تروریست ها را شناسایی، کشف و خنثی کند.

منطقه “شبعا”، مرکزی راهبردی و مشرف بر مسیر فرودگاه بین المللی دمشق است و طی دو سال گذشته مرکز تجمع و مخفیگاه تروریست ها به شمار می رفت و همواره از این منطقه حمله خود به منطقه “سیده زینب” را انجام می داده اند.

در همین راستا یکی از مقامات ارتش سوریه طی اظهاراتی فاش کرد که بعد از خنثی شدن مخفیگاه های تروریست ها، تعدادی تونل کشف شد که قرار بوده از “شبعا” تا زیر حرم حضرت زینب برسد.

بدون شک تروریست ها قصد داشته اند بعد از رسیدن به منطقه زیر حرم، با بمب گذاری این حرم مطهر را منفجر و به طور کامل تخریب کنند اما به خواست خداوند متعال طرح آنان خنثی شد.

منبع: شیعه آنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه