ممیزی شهرداری ۵ درصد رشد داشته است / شهرداری ۲۰۰ هزار ملک دارد

محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت در پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی رشت با اشاره به انجام ممیزی املاک شهرداری افزود: راه برون رفت از مشکلات مالی شهرداری ممیزی املاک است.

ممیزی شهرداری ۵ درصد رشد داشته است / شهرداری ۲۰۰ هزار ملک دارد

به گزارش ۸دی نیوز، محمدابراهیم خلیلی شهردار رشت در صحن علنی پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورا با اشاره به این که در ۴ ماه گذشته شهرداری رشت ۳۸ میلیارد تومان درامد پایدار داشته است،گفت: در این مدت شهرداری رشت ۲۵.۵میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده است.

شهردار رشت با بیان اینکه ما پیش بینی می کنیم شهرداری رشت بین ۲۰۰ تا ۲۳۰ هزار ملک داشته باشیم اظهار کرد: در تیر ماه با ممیزی املاک درامد ما ۵ درصد رشد داشته است.

محمد علی رفیعی نوده نیز در این جلسه با بیان اینکه شهردار رشت در ان روز که رای از اعضای شورا می گرفت اگر شما بگوید سر این قندان را جابه جا کنید ما این کار را انجام می دهیم،افزود: ما چنین کاری را از شهردار نمی خواهیم.

وی با بیان اینکه برخی از نیروها در شهرداری رشت کارآمد نیستند ،گفت:شهردار باید از نیروهای قوی حمایت و نیروهای ضعیف را کنار بگذارد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورا با بیان اینکه شهردار اعلام کرد ۳۱ حقوقدان را در شهرداری کنار گذاشتم تصریح کرد:اگر این افراد درست عمل می کردند غرامت های شهرداری بسیار کمتر می شد.

رفعیعی نوده با بیان اینکه ما در عزل و نصب های شهرداری دخالت نمی کنیم بیان کرد: وجود افراد ناکارآمد و بی تجربه به شهرداری ضربه می زند.

وی با اشاره به میزان بالای مطالبات شهرداری رشت و با تاکید بر اینکه اگر دایره حقوقی نمی تواند درست عمل کند افزود: برون سپاری دریافت مطالبات در شهرداری مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی رشت افزود: باید کسانی در دایره حقوقی باشند که بتوانند از حق و حقوق شهرداری دفاع کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه