شخصی بدون طی کردن مراحل اداری و استخدامی از اصفهان آمده و در شهرداری رشت مدیر است!!!

محمود باقری خطیبانی با انتقاد از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت گفت: شخصی بدون طی کردن مراحل اداری از اصفهان آمده و در شهرداری مدیر است.

شخصی بدون طی کردن مراحل اداری و استخدامی از اصفهان آمده و در شهرداری رشت مدیر است!!!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، محمود باقری خطیبانی در جلسه شورای شهر با اشاره اینکه اگر شهر رشت پویا نشود قطعا دودش در چشم خودمان و مردم شهر می رود،افزود: من به دنبال حاشیه سازی و مچ گیری نیستم در شورا باید همه دست گیر هم باشند.

عضو شورای اسلامی رشت با بیان اینکه شهر رشت مشکل درآمدی دارد، گفت: هراس من از این است که چند وقت دیگر شهرداری به سرنوشت کارخانه “ایران برک” دچار شود و کارکنان با بنر و پرده جلوی شهرداری برای دریافت حقوق خود جمع شوند.

باقری خطیبانی با اشاره به وجود ۱۷ میلیارد چک در امور مالی شهرداری رشت،خاطرنشان کرد: ۷میلیارد حقوق و مزایایی است که شهرداری باید پرداخت کند ولی چیزی در حسابش وجود ندارد.

وی با اشاره به یک میلیارد و اندی چک در دست مردم که باید پرداخت شود گفت: دیشب ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان حساب شهرداری را بلوکه کردند.

معاونت نظارت و بازرسی شورای اسلامی رشت اصلاح ساختار در شهرداری رشت را لازم و ضروری دانست و گفت: امروز مردم در شهرداری مناطق با مشکلات بسیاری برای دریافت یک صدور پروانه مواجه اند.

باقری خطیبانی تصریح کرد: قوانین دست و پا گیر جلوی پای مردم می گذارند و بعد گفته می شود که ما خواهان پیشبرد کارها هستیم و اعضای شورا نمی گذارند.

وی افزود: من بارها گفته ام بسیاری از ندانم کاری ها و عدم مدیریت بعضی از افراد در گوشه و کنار شهرداری به نام شورا تمام می شود.

باقری خطیبانی با بیان اینکه پارک مفاخر و مشاهیر چمارسرا حاصل تلاش شورای دوره سوم است،گفت: تنها ۱۰ درصد کار توسط شورای دوره چهارم انجام شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه روزی برای شهرداری مناطق، ۳۷ تن آسفالت تهیه می شد، اظهار کرد: امروز ماهانه این میزان آسفالت را هم نمیگیریم، چگونه می توانیم بگوییم که شهر رشت را از نظر آسفالت پوشش داده ایم.

وی با تصریح بر اینکه باید مشکل درآمدی شهرداری حل شود، افزود: این جای تاسف است برای ما که شهردار لاهیجان در رشت جلسه می گذارد و اعلام می کند که زمین، پروانه ساختمان و بیمه را انجام می دهم شما بیایید در شهر لاهیجان ساخت و ساز کنید.

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه ۴ ماه است که پول بیمه کارکنان پرداخت نشده است بیان کرد: در سازمان اتوبوسرانی ۶ ماه کسورات رانندگان پرداخت نشده است.

وی با اشاره به حادثه ای که برای آتش نشان رشت در حین انجام وظیفه رخ داد تصریح کرد: جوان ورزشکار آتش نشان ما بیمه حوادث نبود.

وی با بیان اینکه کسانی که در شهرداری کارشکنی می کنند، باید پاسخگوی مردم باشند، اظهار کرد: ما آلوده ترین رودخانه های کشور را داریم.

باقری خطیبانی با بیان اینکه کارگرانی را که در شیرابه رودخانه برای بیرون آوردن مبل و لاستیک به داخل رودخانه انداخته اند یک سال و نیم است که کسورات خود را دریافت نکرده اند، افزود: بروید ببینید فلان مدیر مافوق چقدر اضافه کار گرفته است و تسهیلات و اضافه کار آن چندماه حقوق یک رفتگر است.

وی با اشاره به عملکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت اظهار کرد: عملکرد این سازمان سیاسی است.

عضو شورای شهر رشت تاکید کرد: اگر هر سایتی در داخل ساختمان شهرداری از آب و برق و تلفن آن استفاده کند من اعتراض دارم.

وی با بیان اینکه پول تلفن یک سایت را تا آخرین روزی که در شهرداری بوده تاکنون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری پرداخت کرده است، افزود: این سازمان به من نامه زده است مسئله ای که شما در رابطه با برنامه ای که در منطقه آزاد مطرح کردید ناروا است.

عضو شورای اسلامی رشت افزود: سید رضا موسوی روزان عضو شورا در جلسه قبل گفت که این تفاهم نامه بهم خورده است سازمان فرهنگی ورزشی گفته است اصلا وجود نداشته است.

عضو شورای اسلامی رشت با بیان اینکه کسی هیچ گونه شرایط استخدامی ندارد نباید در شهر به عنوان مدیر در شهرداری حضور یابد افزود: مدارکی در دست من است که نشان می دهد شخصی که از استان اصفهان آمده و هیچ گونه شرایط استخدامی در شهرداری ندارد او را مدیر قسمت مهمی در شهرداری رشت قرار داده اند.

باقری خطیبانی با بیان اینکه چه کسی در این زمینه پاسخگو است اظهار کرد: در ادامه کار این امور به نام شورا تمام می شود.

وی با بیان اینکه شهر به سوریه و غزه تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: ما در تمام سازمان ها مشکل پرداخت داریم.

باقری خطیبانی تاکید کرد: ما هیات سرمایه گذاری داریم و بعد خودمان اعلام می کنیم سرمایه گذاری به این شهر نمی آید.

وی افزود: من از همین جا از نماینده محترم ولی فقیه و از استاندار و مسئولان استان می خواهم با اعضای شورا برای چاره اندیشی گرد هم آیند.

باقری خطیبانی در ادامه با اشاره به بررسی فاکتورهای اجلاس کلانشهرها و رفع ابهامات در مورد فاکتورهای این اجلاس گفت: تصویر ۵۵ برگ فاکتور با امضای دبیر اجلاس و کارپرداز شهرداری و شورا در اختیار وی است که در صورت تمایل در اختیار رسانه ها و شورا قرار می دهد.

معاونت نظارت و بازرسی شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه هزینه های اجلاس شفاف است،گفت: هزینه های مرتبط اجلاس ۷۱میلیون و ۵۵۶ هزار و۶۰۱ تومان است.

وی با بیان اینکه ما از انجا که سالنی برای برگزاری اجلاس نداشتیم هزینه های غیر مرتبط اجلاس ۲۳ میلیون و ۴۰۵هزار و ۷۰۰ تومان شد ،گفت: مجموع هزینه های اجلاس ۹۴ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۷۶۱ تومان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید سجاد
لابی گری یعنی همین...
ارش
با اعلام غیر کارشناسی ابرو گیلان رابردید دیگر کوتا بیاید بس پاچه گیری
حسینی
این تیتره که زدید ؟ خدایی مدرک خبرنگاریتون رو از کا ر گرفتید ؟ اصن بعید میدونم مدرک داشته باشید!!!!
در حاشیه