رژیم صهیونیستی با افکار ضد انسانی خود در حال نسل کشی در غزه است + تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل گفت: در هفته های گذشته هزاران نفر از برادران و خواهران فلسطینی ما در زیر آتش نیروهای زمینی، هوایی و دریایی رژیم اشغالگر قدس شهید، زخمی و یا آواره شده اند.

رژیم صهیونیستی با افکار ضد انسانی خود در حال نسل کشی در غزه است + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از در سیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه سیاهکل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با محکوم کردن جنایاتی که رژیم صهیونیستی در هفته های گذشته بر علیه مردم مظلوم غزه در حال انجام دادن است، اظهار کرد: روحانیت پیشگام مبارزه با ظلم در جهان است.

shekastedel_emamjome_dar_siahkal (2)

وی با بیان اینکه اسرائیل به دنبال ایجاد نفاق در بین انسان ها است، گفت: در هفته های گذشته هزاران نفر از برادران و خواهران فلسطینی ما در زیر آتش نیروهای زمینی، هوایی و دریایی رژیم اشغالگر قدس شهید، زخمی و یا آواره شده اند. آنها حتی به مساجد و بیمارستان های غزه نیز رحم نکرده اند.

namaz_jome_dar_siahkal (1)

امام جمعه سیاهکل افزود: رژیم صهیونیستی با افکار ضد انسانی خود در حال نسل کشی در غزه است و بعد اعلام می کند که ما به زن و بچه مردم کاری نداریم.

namaz_jome_dar_siahkal (2)

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل تأکید کرد: به دستور مقام معظم رهبری، کرانه باختری نیز می بایست مسلح بشود و این را همگان می بایست بدانند که خون های شهدای مقاومت به ثمر می نشیند و این برد مقاومت است.

namaz_jome_dar_siahkal (11)

وی با بیان اینکه ملت های آزاده جهان متوجه عمق جنایات این رژیم کودک کش شده اند، گفت: ملت ایران با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند که همیشه همراه مردم مظلوم فلسطین هستند و اگر نمی توانیم در فلسطین حضور داشته باشیم، اما از اینجا وجودمان را تقدیم شما می کنیم.

namaz_jome_dar_siahkal (3)

خطیب جمعه سیاهکل ضمن تشکر از همه ارگان هایی که برای مهار آتش سوزی روستای لیشک کمک کردند، تصریح کرد: می بایست یک تیم پانزده نفره در روستاها تشکیل بشود تا در هنگام بروز مشکلات به مانند ستاد بحران در روستا وارد عمل بشوند.

namaz_jome_dar_siahkal (8)

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه هرکس که اهل بیت را دوست داشته باشد، خداوند را نیز دوست دارد، خاطرنشان کرد: ملاک با تقوا بودن این است که هر فردی پیرو اهل بیت باشد تا بتواند از این طریق به خداوند برسد و یکی از دلایل انحراف وهابی ها از اسلام ناب محمدی (ص) نیز دشمنی با اهل بیت است.

namaz_jome_dar_siahkal (5)

وی با اشاره بر اینکه شیر مادر بهترین تغذیه برای نوزاد است، گفت: همانطور که در روایات ما آمده است، شیر پاک و حلال مادر علاوه بر اینکه موجب سلامت نوزاد می شود، از نظر روحیه نیز بر آن تأثیرگذار می گذارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه