بیانیه مالک باشگاه ملوان به فیفا در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار کودکان مسلمان توسط این رژیم بیانیه‌ای را به زبان انگلیسی برای بلاتر، رئیس فیفا ارسال کرد.

بیانیه مالک باشگاه ملوان به فیفا در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

به گزارش ۸دی نیوزبه نقل از افق انزلی، سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار کودکان مسلمان توسط این رژیم بیانیه‌ای را به زبان انگلیسی برای بلاتر، رئیس فیفا ارسال کرد. متن فارسی این بیانیه  شرح زیر است:

mal4898935 3

جناب آقای سپ بلاتر

ریاست محترم فدراسیون بین المللی فوتبال (FiFA)

باسلام

در روزهایی که تمامی اذهان جهانیان معطوف به رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ درکشور برزیل شده بود، نسل کشی مردم غزه از سوی دشمنان انسانیت آغاز، تا در پس پرده بزرگترین رویداد ورزشی جهان این نسل کشی کمتر مورد توجه جهانیان قرار گیرد و امروز که این رقابت‌ها به پایان رسیده است، چنین بنظر می‌رسد که می‌بایست که از فوتبال این پدیده اجتماعی  به عنوان یک زبان بین المللی که صلح و امنیت را برای خود به همراه دارد استفاده کرد، تا این فاجعه انسانی هر چه زودتر به پایان برسد.

جناب آقای بلاتر؛  بعنوان فردی که از ١٢سالگی در نقش یک سرباز در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشته و طعم جنگ و ویرانی را چشیده و به آثار مخرب آن آگاهی کامل داشته، می‌دانم که جنگ و نسل کشی چگونه بر روح ملت‌ها تاثیرمنفی می‌گذارد، لذا از آن مقام عالیقدر تقاضا دارم ضمن محکومیت نسل کشی مردم غزه از سوی فیفا در این برهه سرنوشت ساز از زبان فوتبال به عنوان یک زبان بین المللی برای محکومیت این جنایت بزرگ استفاده کنید.

بدیهی است به عنوان یک ایرانی صلح دوست خواهم کوشید تا با سفر به کشورهای مختلف جهت دیدار با روسای فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها  مختلف جهان ، پیام رسان مظومیت مردم غزه باشم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه