کاخ سفید، اتاق فکر جنایات غزه محسوب می‌شود

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه غزه قلب تپنده جهان اسلام است، گفت: کودک‌کشی شیوه صهیونیستی استکبار جهانی بوده و کاخ سفید اتاق فکر جنایات غزه است.

کاخ سفید، اتاق فکر جنایات غزه محسوب می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه در روایات آمده است که اگر کسی چهل روز خداوند را عبادت کند حکمت از قلب وی به زبانش جاری می‌شود، اظهار کرد:آن وقت است که خداوند منان فیوضات خود را شامل حال وی می‌کند.

وی با بیان اینکه وهابیت سالهاست که با شبهه افکنی در عقاید تشیع قصد انحراف جوانان شیعه را دارد، افزود: قضیه وهابیت از برادران اهل سنت جداست و به فرموده مقام معظم رهبری در این روزگار حتما باید وحدت داشت چون اختلاف میان مسلمانان به نفع آمریکا،اسرائیل و انگلیس است.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه امروز کانال های ماهواره ای علیه شیعه و سنی توسط یهودیت اداره می‌شود، خاطرنشان کرد: این همان اختلاف افکنی است که سالهای سال سیاست استعمار پیر بوده و همان تفرقه افکنی برای حکومت کردن است.

وی با اشاره به شبهات وهابیت در مذهب تشیع و با بیان اینکه وهابیت لعنت کردن را حرام می دانند گفت: وهابیت لعنت کردن را حرام می دانند در حالی که خود قرآن کریم بر گروهی که قرآن را تحریف می کنند لعن فرستاده است.

عبدالله زاده با تصریح بر اینکه وهابیت در صدد وارونه جلوه دادن دستورات اسلام است گفت: اگر توجه نکنیم وهابیت و گروهک داعش از غیر مسلمان ها نیز خطرناک ترند و قصد بدعت گذاری در اسلام را دارند،وگرنه کدان عقل و دین این افراطی گری ها را می پذیرد.

وی  با بیان اینکه مهم ترین قضیه امروز جهان اسلام به گفته مقام معظم رهبری غزه است افزود:مردم ایران در روز جهانی قدس این پیام را به مردم غزه و مردم دنیا فرستادند که اگر نتوانستیم در غزه حضور پیدا کنیم،قلبمان بامردم غزه است و این آرمان و هدف را از مولای خود حضرت علی(ع) به یادگار گرفته ایم.

خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلومین سرلوحه مردم ایران در روز جهانی قدس بود افزود:همه آمدند تا بگویند که ما همیشه در صحنه حاضریم و با پاسخ دادن به ندای رهبری دست رد به سینه استکبار جهانی می‌زنیم و بگوئیم که غزه قلب تپنده جهان اسلام است.

.
عبدالله‌زاده  با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری با اشاره به اینکه استکبار جهانی همیشه به دنبال اسلام منهی روحانیت بوده گفت:شیخ فضل الله نوری معتقد بود که قوانین مجلس باید منطبق با اسلام باشد و مشروعیت داشته باشد.

وی افزود: تمام حرف شیخ الله نوری مشروطه مشروعه بود و پای این حرف خود ایستاد و هیچ گاه زیر پرچم ظلم و استکبار نرفت.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام از رهبر انقلاب واهمه دارند افزود: خطبه های مختصر رهبری در روز عید فطر حاوی مطالب مفیدی بود.

عبدالله‌زاده افزود: ایشان با بیان اینکه هرکسی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارد،آمریکایی که دستش به خون چند صد هزار نفر مظلوم دردنیا آلوده است حق دفاع کردن از حقوق بشر را ندارد.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه در واقع آمریکا و نوچه های آن خود ناقض حقوق بشر هستند افزود: به گفته مقام معظم رهبری امت اسلام باید وحدت داشته باشند و از دفاع مردم غزه حمایت کنند و آنها را تجهیز کنند ،چون اسرائیلی‌ها ترسوترین آدمها هستند و با کوچکترین حمله‌ای خانه و کاشانه خود را رها می‌کنند.

وی با اشاره به خواب غفلت برخی از سران کشورهای اسلامی با بیان اینکه بعد از غزه حتما نوبت به این کشورها خواهد رسید افزود:باید به مسئله غزه اهمیت داد و سران کشورهای اسلامی بیشتر از این نظاره‌گر این جنایات نباشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه