امام جمعه رشت:

از وضعیت شرکت هایی که مشکل پرداخت حقوق دارند مطلعم/ مسئولان به فکر کارگران باشند

امام جمعه رشت با اشاره به زیر خط فقر بودن کارگران، گفت: تعویق پرداخت حقوق برای کارگر بار روانی به همراه دارد، من از شرکت هایی که عقب افتادگی حقوق دارند اطلاع دارم، از همه مسئولان می خواهم که به فکر کارگران باشند.

از وضعیت شرکت هایی که مشکل پرداخت حقوق دارند مطلعم/ مسئولان به فکر کارگران باشند

به گزارش خبرنگار هشت دی، آیت الله رسول فلاحتی، در خطبه های نماز جمعه شهر رشت در مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به نقش موعظه در تربیت فرزندان با بیان اینکه اولین موعظه کننده خدا است اظهار کرد: دومین موعظه کننده پیامبر خدا (ص) و پس از آن کتاب خدا است که با آیات خود انسان را موعظه می‌کند.

وی با بیان اینکه موعظه به دو شیوه گفتاری و رفتاری_کرداری انجام می‌شود گفت: موعظه رفتاری و کرداری یعنی انسان به گونه ای عمل کند که موعظه دهنده باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نماز جمعه انسان را بیمه می‌کند اظهار کرد: ۵مهر یکی از شیرین ترین روزگار جمهوری اسلامی است که عملیات ثامن الائمه و شکست حصر آبادان را در پی داشت.

فلاحتی با اشاره به سوم صفرماه ولادت امام محمدباقر(ع) با بیان اینکه امام‌ محمد باقر(ع) بنیانگذار دانشگاه توحید و فقه آل محمد است افزود: امام محمد باقر(ع) به صله ارحام به ۵ دلیل پاکیزه شدن اعمال، افزایش ثروت، دور دشن بلا از خانواده، آسان شدن حساب در قیامت و طولانی شدن عمر توصیه می کردند.

وی با اشاره به اینکه ۵سال است یمن تحت سیطره ائتلاف آل جهود است و مجامع جهانی به ظاهر پیشرفته هیچ کاری نکردند بیان کرد: کسانی که به نام اسلام این کار را می کنند قاتلان بشر هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه با زدن آرامکو قصد تخریب چهره ایران را دارند ادامه داد: زدن آرامکو برای قدرت های جهانی اینقدر مهم شده اما مرگ فجیع این همه مخلوقات خدا به دست قاتلان بشر برای کسی مهم نیست؟

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه پشت خنده های این روزها شمیشر زهر آلود وجود دارد گفت: این آدم‌ها نزد رئیس جمهور ما می آیند که بگویند با ترامپ گاودوش عکس بگیر، با رئیس جمهور ما خنده می کنند و پس از آن سه کشور ضعیف فورا ملت های ایران و موشک های بالستیک ایران را نشانه می گیرند.

وی در ادامه گفت: باید به حال مجامع جهانی تأسف خورد که از قوانین بشری حمایت می کنند اما چیزی برای نجات جوامع انسانی و بشریت رو نمی کنند.

** هر رسانه ای که از مذاکره با قداره کشان بین المللی حرف می زند در مقابل اندیشه های رهبری حرکت می کند

فلاحتی با تاکید بر اینکه هر شخص و هر رسانه ای که در درون جامعه ایرانی از مذاکره با قداره کشان بین المللی حرف می زند باید بداند در مقابل اندیشه های رهبری حرکت می کند، خاطر نشان کرد: ملت ایران با این افراد همراه نیستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه با آمدن یک رئیس دادگستری معتقد و تلاشگر امیدواریم بتوانیم با ریشه های فساد مبارزه کنیم افزود: فساد اژدهای هفت سر است و کسانی که دنبال فساد هستند بدانند که آرام آرام تشکیلاتی ایجاد می شود که با فساد برخورد به طور جدی برخورد می کند.

وی با اشاره به بسیج شدن مسئولان استانی گیلان از مسئولان خواست به این کار سرعت ببخشند و ابراز کرد: از شما تقاضا دارم کارخانه های نیمه فعال و شرکت های عقب مانده را فعال کرده و حقوق کارگران را به تعویق نیاندازید.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به زیر خط فقر بودن کارگران تصریح کرد: عقب افتادگی حقوق برای کارگر بار روانی به همراه دارد، من از شرکت هایی که عقب افتادگی حقوق دارند اطلاع دارم، از همه مسئولان می خواهم که به فکر کارگران باشند.

وی با اشاره به افزایش تولید برنج در استان گفت: این افزایش نباید باعث شود که بازار واردات را رونق دهند و کاهش قیمت پیش بیاید و به کشاورز لطمه وارد شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه