محدودیت ترافیکی جاده‌های گیلان در ایام تعطیلات عید فطر

پلیس راه استان گیلان با آغاز ایام تعطیلات عید سعید فطر، محدودیت‌های ترافیکی جهت افزایش ظرفیت تردد و ایمنی جاده ها اعمال می کند.

محدودیت ترافیکی جاده‌های گیلان در ایام تعطیلات عید فطر

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ”مهیار رستگار”رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح محدودیت های اعمال شده در جاده های استان گفت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات عید سعید فطر و حجم فزاینده سفرها در این ایام از هم اکنون پیش‌بینی های لازم در این باره صورت گرفته تا مسافران عزیز سفر ایمنی را در پیش داشته باشند.
سرهنگ رستگار علت اعمال محدودیت های ترافیکی را اینگونه تشریح کرد: به دلیل حجم فزاینده سفر در این ایام و به منظور افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی استان و ارتقای ضریب ایمنی، محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور در محورهای پر ترافیک استان اجرا می گردد.
سرهنگ رستگار در ادامه خاطر نشان کرد: در طول اجرای این طرح تردد انواع کامیون و تریلی به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز دوشنبه ۶ مردادماه و همچنین از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه مورخ۷،۸ و۱۰ مردادماه در محور قدیم رشت– قزوین ممنوع است و ضمنا تردد این قبیل وسایل نقلیه در آزادراه قزوین – رشت نیز کماکان ممنوع خواهد بود.
وی تصریح کرد: تردد انواع کامیون و تریلی به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه ۱۰مرداد۹۳ در محور آستارا به اردبیل خواهد بود.
سرهنگ رستگار رییس پلیس راه استان در پایان ضمن تبریک عید سعید فطر به هموطنان و آرزوی سفری خوش برای مسافران از تمام رانندگان خصوصاً رانندگان زحمتکش ناوگان حمل و نقل بار و کالا خواست، با اطلاع و رعایت محدودیت ها و ممنوعیت های اعمال شده ضمن احترام به قانون، نظم و امنیت جاده ها و حقوق سایر شهروندان از اتلاف وقت و زمان خود نیز جلوگیری بعمل آورند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه