فراخوان اجرای طرح انسجام در مدارس استان گیلان

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان گیلان گفت: با اجرای طرح انسجام در مدارس، شبکه دانش آموزی سراسر کشور تشکیل شده و لایه های دانش آموزی تشکیلاتی اعم از اعضای قرارگاه شهری، استانی و ملی معنا پیدا می کنند.

فراخوان اجرای طرح انسجام در مدارس استان گیلان

به گزارش هشت دی، مهیار فتحی پور مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان گیلان، با اعلام خبر فراخوان اجرای طرح انسجام در مدارس استان، گفت: هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید عضوگیری انجمن‌های اسلامی در مدارس متوسطه اول و دوم شروع شده و تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

 فتحی پور، افزود: این عضوگیری اولین اقدام انجمن اسلامی مدرسه محسوب می شود که پایه و اساس اتصال بین انجمن‌های اسلامی مدارس با یکدیگر، در یک شهرستان، یک استان و بین تمامی استان‌های کشور به شمار می‌رود.

وی همچنین ادامه داد: با اجرای طرح انسجام در مدارس، شبکه دانش آموزی سراسر کشور تشکیل شده و لایه های دانش آموزی تشکیلاتی اعم از اعضای قرارگاه شهری، استانی و ملی معنا پیدا می کنند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، هدف از اجرای این طرح را ایجاد شبکه دانش‌آموزی مدرسه، ارتقاء توان فعالیت مؤثر تشکیلاتی در مسئولین گروه‌های انجمن اسلامی و مسئول گروه تشکیلات انجمن اسلامی و موج‌آفرینی و ایجاد فضای دانش‌آموزی بانشاط در مدرسه برشمرد و اضافه کرد: تقویت احساس مسئولیت و وظیفه‌شناسی در مسئولین گروه‌های انجمن اسلامی، تقویت توان مدیریت فعالیت‌های جمعی و راهبری گروه همسال، پر رنگ کردنِ نقش انجمن اسلامی به عنوان یک تشکیلات موفق و پویا در مدرسه و در بین دانش‌آموزان و ایجاد انگیزه و بروز خلاقیت و نوآوری و پرورش مهارت‌ها و استعدادها در دانش‌آموزان در قالب گروه‌ها از دیگر اهداف این طرح می باشد.

فتحی پور با اشاره به اینکه فعالیت های طرح انسجام در سه محور اصلی تبلیغات، عضوگیری و سازماندهی اجرا خواهد شد، گفت: مسئولین انجمن های اسلامی باید در جهت رسیدن به خلاقانه و جذاب ترین طرح ها تلاش و در قالب و مدل های ابتکاری اهداف و فعالیت های انجمن اسلامی را به سایر دانش آموزان مدرسه معرفی نمایند.

وی شناسایی و کشف نیرو را دو موضوع اصلی در محور عضوگیری دانست و ادامه داد: در محور سازماندهی نیز استعدادیابی، بکارگیری نیروها و واگذاری مسئولیت باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در پایان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح انسجام، فراخوان تشکیلاتی “جام انسجام” (جنبش ابتکارات مدرسه‌ای انسجام) به منظور معرفی، تبلیغ، عضوگیری و سازماندهی انجمن‌های اسلامی مدارس با رویکرد خلاقانه و دانش آموزی عملیاتی می شود که مسئول انجمن اسلامی می تواند، متناسب با نیاز و ظرفیت انجمن اسلامی مدرسه در این زمینه ابتکار عمل داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه