مسئول بسیج اساتید گیلان در گفتگو با 8دی:

مسئولان دغدغه ای برای رفع انباشت زباله در گیلان ندارند/ حل مشکل زباله سراوان باید اولویت اول استاندار باشد

مسئول بسیج اساتید گیلان با بیان اینکه در سال‌های اولیه دهه ۶۰ مسئولان تصمیم گرفتند زباله را در جنگل سراوان دفن کنند، گفت: همه مسئولانی که در ادوار گذشته تاکنون مسئولیت داشتند و در قبال این فاجعه سکوت کرده‌اند مقصر این اتفاق خواهند بود.

مسئولان دغدغه ای برای رفع انباشت زباله در گیلان ندارند/ حل مشکل زباله سراوان باید اولویت اول استاندار باشد

کیوان میرزایی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به زمان اندک باقی‌مانده از مهلت دوساله فرماندار رشت برای حل معضل زباله سراوان اظهار کرد: ظواهر امر نشان می‌دهد تاکنون هیچ اقدامی برای رفع اساسی مشکل زباله سراوان انجام نشده است و به نظر نمی‌رسد که در مدت حدود ۶۰ روز باقی مانده هم مسئولان بتوانند کاری انجام دهند.

وی افزود: حل نشدن مشکل زباله سراوان و اتمام اعداد روزشمار خود تبعات سیاسی و اجتماعی را در پی دارد و بعداً کدام مسئول می‌خواهد این تبعات را جمع کند.

مسئول بسیج اساتید گیلان با بیان اینکه در سال‌های اولیه دهه ۶۰ مسئولان تصمیم گرفتند زباله را در جنگل سراوان دفن کنند، گفت: همه مسئولانی که در ادوار گذشته از سال ۶۰ تاکنون مسئولیت داشته‌اند و در قبال این فاجعه سکوت کرده‌اند مقصر این اتفاق خواهند بود.

میرزایی با بیان اینکه رفع مشکل زباله سراوان مشکل‌تر از زدن پهباد فوق پیشرفته آمریکایی نیست و هر جا که روحیه خدمت و روحیه جهادی بود مشکلات حل شده است، گفت: اگر یک مسئول دلسوز در طول این سال‌ها پیدا می‌شد این مشکل را حل می‌کرد.

وی گفت: شما می‌بینید در سیل به آن عظمت نصف ایران را آب برد اما مردم بسیج شدند و بسیاری از مشکلات ایجاد شده سیل را حل کردند.

میرزایی با بیان اینکه اولین اولویت استاندار و فرماندار باید حل مشکل سراوان باشد، اظهار کرد: واقعاً باید اولویت اول فرماندار و شهردار رشت حل مشکل سراوان باشد نه اینکه تنها در حد حرف و شعار بیایند رفع معضل زباله را مطرح کنند.

مسئول بسیج اساتید گیلان با بیان اینکه در تالش و رودسر هم مشکل زباله وجود دارد گفت: اکنون انباشت زباله در چند نقطه استان گیلان وجود دارد اما مسئولان دغدغه حل مشکل را ندارند چراکه آن‌ها برای طرح بایوجمی اعتبار حدود هزار میلیارد تومانی می‌گیرند اما برای رفع مشکل زباله اقدام در خوری انجام نمی‌دهند.

میرزایی با طرح این سؤال که کدام یک از نمایندگان استان برای رفع مشکل سراوان کت کنده است افزود: کدام نماینده وقت و انرژی خود را برای رفع مشکل سراوان صرف کرده است؟ اگر توان کار را ندارند چرا این مسئولیت را قبول می‌کنند؟!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه