پدر بازیگر معروف در صحن علنی شورا: رشت سال هااست که تغییری نکرده!

“پرویز گلزار” سرمایه گذار پروژه پارک آبی “گیل لند” با بیان اینکه رشت سال ها است که تغییری نکرده، در رابطه با اجرای این پروژه گفت: اگر این پول در تهران یا خارج از ایران هزینه شود صد برابر درآمد ایجاد می کند، اگر مشکلاتی هست حل کنید تا هرچه زودتر کار به سرانجام برسد.

پدر بازیگر معروف در صحن علنی شورا: رشت سال هااست که تغییری نکرده!

پرویز گلزار، سرمایه گذار پروژه “گیل لند” در حلسه شورای شهر رشت با بیان اینکه این شهر از گذشته تاکنون تکانی نخورده است، اظهار کرد: دستگاه های شهربازی رشت همه مربوط به دهه ۸۰، بی مخاطب و آسیب پذیر است.

وی با بیان اینکه در حال ساخت بزرگترین مجموعه گردشگری در مشهد، کنار کوهسنگی با مشاور کانادایی هستم، افزود: این مساحت برای این پروژه بسیار کوچک است زیرا نسل بعدی باید آن را توسعه و گسترش دهد.

 

 

سرمایه گذار پروژه پارک آبی “گیل لند” با اشاره به استقلال و شعور مردم رشت با بیان اینکه درصد فرهنگ و سبک زندگی این مردم بالا است گفت: مردم شهر رشت متفاوت با شهرهای دیگر فکر و تفریح می کنند‌.

گلزار با تاکید بر اینکه اکنون جذب سرمایه گذار کار دشواری است، بیان کرد: نسل جدید نیاز ‌به مکانی دارد که بتواند کاری انجام دهد، این واقعیت است که اگر خود مردم روحیه داشته باشند درآمد و کارایی شهر هم بالا می رود.

وی در ادامه گفت: اگر این پول در تهران یا خارج از ایران هزینه شود صد برابر درآمد ایجاد می کند، اگر مشکلاتی هست حل کنید تا هرچه زودتر کار به سرانجام برسد و دلسرد نشوید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شیرین قاممقامی
آیا درست است که این آقای .... با سرمایه گزاری شان جهت پارک آبی قسمتی از زمینهای باغ رضوان را که متعلق به تدفین اموات است تبدیل به مراکز تفریحی نمایندوآیا همینطور که خیلی افرادزنده از داشتن آپارتمان محرومند،حالا با دادن مجوز به این آقا اموات هم آرامش نداشته باشند،
در حاشیه