افتخار بزرگ نیروی دریایی ولایت مداری آن است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه افتخار بزرگ نیروی دریایی ولایت مداری آن است، گفت: کارکنان نیروی دریایی ارتش با روحیه شهادت طلبی از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

افتخار بزرگ نیروی دریایی ولایت مداری آن است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، دریادار حبیب‌الله سیاری در محفل انس با قرآن کریم در مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل، با بیان اینکه کارکنان نیروی دریایی ارتش با روحیه شهادت طلبی از ارزش های والای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، اظهار کرد: روح معنوی در نیروی دریایی حاکم است و افتخار بزرگ آن ولایت‌مداری است.

وی با بیان اینکه افتخار بزرگ نیروی دریایی ولایت مداری آن است، افزود: کارکنان نیروی دریایی مسیر ولایت مداری را پیش گرفته اند و در این راه خود را آماده دفاع از انقلاب اسلامی کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمن امروز در جنگ نرم به مبارزه با جوانان آمده است، گفت: باید تلاش کنیم تا به همانند گذشته با معنویت خویشتن را بسازیم.

سیاری با بیان اینکه ‌ترویج و اشاعه سبک زندگی اسلامی مسیر مقابله با جنگ نرم دشمن است، تصریح کرد: نیروی دریایی در دو صحنه جنگ نرم و سخت با اقتدار در برابر دسیسه های دشمنان ایستاده است.

وی با بیان اینکه معنویت رکن و عامل اصلی موفقیت نیروی دریایی به عنوان یک نیروی راهبردی است، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی در جنگ نرم و سخت خود را آماده رویارویی با دشمنان می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: همان‌گونه که در جنگ سخت پیروز بودیم و هستیم باید در مقابل جنگ نرم با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و تقویت سبک زندگی اسلامی پیروز باشیم و هیچ‌گاه زیر بار ظلم نرویم.

سیاری با تاکید بر اینکه قرآن مومنان را از جنگ نرم دشمن مصون می دارد، اظهار کرد: دشمن در جنگ نرم، با ابزارهای مختلف، تسلط بر افکار و تغییر باورهای دینی و اسلامی را برای رسیدن به اهداف شوم خود دنبال می‌کند.

وی با اشاره به تأثیر بسیار بالای قرآن در سبک زندگی انسان، تصریح کرد: جوانان مومن و انقلابی سربازان اصلی در عرصه جنگ نرم هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری امروزه سبب شده پیشرفت چشمگیری در صنایع دریایی داشته باشیم، گفت: وظیفه ما در جنگ نرم، شناخت دشمن، شناخت تهدیدها و شناخت روش‌های جنگ نرم است که همه این موارد فقط با داشتن بصیرت به دست می‌آید.

سیاری با اشاره به اینکه نیروی دریایی در ایجاد و ثبات امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران نقشی مهمی را ایفا می کند، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی به عنوان طلایه دار سواحل کشور پیشرفت بسیاری داشته است.

وی با بیان اینکه جوانان نیروی دریایی باید با تقویت قدرت ایمان، اعتقاد، تخصص، علم، دانش، پشتکار و روحیه هم در صحنه باشند و هم تجهیزات بسازند، افزود: تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، زندگی به سبک اسلامی – ایرانی و توجه به ارزش‌های دینی و ملی است و باید با ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی جامعه را بیمه کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جوانان چه در دوران قبل از انقلاب و چه در دوران بعد از انقلاب در دفاع از ارزش‌های دین پیروز میدان بودند، افزود: شما جوانان یادتان باشد جبهه جنگ نرم را خالی نکنید و محکم در مقابل تهاجم، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم بیاستید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه