در گلزار شهدای ماسال چقدر تدبیر بکار گرفته شده است؟!

با وجود اینکه گلزار شهدای ماسال برای چندمین بار در طی سالیان اخیر بازسازی می شود اما انگار هنوز باید ضمن هدر رفت بیت المال، مزار شهدای شهر ما مظلوم باقی بماند.

در گلزار شهدای ماسال چقدر تدبیر بکار گرفته شده است؟!

به گزارش ۸دی نیوز، مدتها است که گلزار شهدای ماسال دست خوش تغییراتی شده و با تدابیر مسئولین محلی در حال ساخت و توسعه است.

عکس های که در ادامه  مشاهده می نمایید، شب گذشته از محل بازسازی گلزار شهدای ماسال گرفته شده است و سنگ های نمایی را به تصویر کشیده که بدون هیچ گونه ضربه ای از جا کنده شده اند.
به نظر می رسد یکی از دلایل کار نبود اعتبار و در پی آن عدم قدرت خرید سیمان کافی در احداث این پروژه بوده است.
 توضیح اینکه در پروژه جدید گلزار شهدا، تلاش می شود ضمن اصلاح طرح قبلی، سطح مزار هر شهید نسبت به سطوح اطراف قبر دارای ارتفاع ۱۰ سانتیمتری گردد. مشکلی که باعث لگدمال شدن مزار شهدا توسط رهگذاران می شد. 
 در هر صورت به نظر می رسد مسئولان بنیاد شهید در طرح جدید خود هیچ برنامه ای برای بازگشت تمثال شهدا به گلزار ندارند و تنها تغییرات فیزیکی و ظاهری جهت کاهش انتقادات را در برنامه کاری خود در نظر گرفته اند.
 انتقادی که بسیاری از خانواده های معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرستان نسبت به طرح اجرا شده در مزار داشته اند این بوده است که تمثال مبارک شهدا که در بافت اولیه گلزار وجود داشته است به چه دلیل حذف شد.
 همین انتقاد بارها در رسانه های مختلف محلی و استانی منعکس شده است اما گویا مسئولان محترم بنیاد شهید استان و شهرستان نمی خواهند پاسخ درخور عملی نسبت به این انتقاد به جا داشته باشند. 
 شاهد ماجرا اینکه نصب تمثال شهدا می تواند با هزینه بسیار پایین تر از  طرح های مختلف عمرانی گلزار به اجرا در آید کما اینکه در مطالب گذشته ماسال نیوز نمونه هایی از طرح های اجرا شده در دیگر شهرها و استانها جهت الگو برداری معرفی شده بود. 
 هر چند می دانیم تمام دغ و دلی این مطلب را احتمالا سر آن استاد کار بنا تمام میکنید.
گلزار شهدای شهرستان ماسال قبل از اجرای طرح به اصطلاح  ساماندهی

بافت قدیم گلزار شهدای شهر ماسال

ماسال نیوز گزار شهدای ماسال

ماسال نیوز ماسال نیوز گزار شهدای ماسال

ماسال نیوز گزار شهدای ماسال

ماسال نیوز گزار شهدای ماسال

ماسال نیوز گزار شهدای ماسال

منبع: ماسال نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه