۲۵.۵ میلیارد تومان از حساب شهرداری برداشته شد/ ۳۱ مشاور حقوقی را کنار گذاشتم

شهردار رشت با بیان اینکه در سه ماه گذشته امسال درآمد شهرداری ۳۸ میلیارد تومان بود گفت: از این میزان درآمد ۲۵.۵میلیارد تومان از حساب شهرداری برای غرامت برداشته شد.

۲۵.۵ میلیارد تومان از حساب شهرداری برداشته شد/ ۳۱ مشاور حقوقی را کنار گذاشتم

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز ،محمد ابراهیم خلیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هم اکنون ۸۱ پروژه ریز و درشت در شهر در حالااجرا است،افزود: هم اکنون پروژه روان آب سحطی در ۱۰ نقطه در حال انجام است.

۲۵.۵میلیارد تومان از حساب شهرداری برای غرامت برداشته شد

وی با بیان اینکه در سه ماه گذشته امسال درآمد شهرداری ۳۸ میلیارد تومان بود گفت: از این میزان درآمد ۲۵.۵میلیارد تومان از حساب شهرداری برای غرامت برداشته شد.

راه نجات شهرداری برای برون رفت از مشکلات ممیزی املاک شهر است

شهردار رشت با این توضیح که این غرامت را به واسطه احکام قضایی صادر شده دادیم که برای ۲۰ سال گذشته بود تصریح کرد: راه نجات شهرداری برای برون رفت از مشکلات ممیزی املاک شهر است.

کنار گذاشتن ۳۱ مشاور حقوقی در شهرداری

وی با اشاره به محکومیت مالی  پی در پی شهرداری در محاکم قضایی اظهار کرد: ۳۱ مشاور حقوقی را کنار گذاشتم با این همه مشاور ما در دادگاه ها باختیم.

شهردار رشت با تصریح بر اینکه سرمایه گذار در شهری که چنین وضعیت مالی دارد رغبت سرمایه گذاری ندارد، افزود: ما باید زمینه را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کنیم.

خلیلی با تاکید بر اینکه املاک بسیاری در شهر وجود دارد که شناسایی نشده اند،خاطرنشان کرد: تا ۹ ماه دیگر ممیزی را به پایان می رسانیم.

افتتاح پارک ۷.۵ هکتاری  مفاخر و مشاهیر چمارسرا همزمان باعید فطر

وی از افتتاح پارک ۷.۵ هکتاری  مفاخر و مشاهیرچمارسراهمزمان باعید فطر خبرداد و بیان کرد: در مورد دستفروشان به دلیل عدم اشتغال در استان صلاح دیده شد که مدارا شود و آرام پیش رود

لایروبی  دو روخانه رشت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

شهردار رشت با تصریح بر اینکه برای لایروبی  دو روخانه رشت حداقل پیش بینی که می کنیم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتیار نیاز داریم گفت: شهرداری باید از تک پایه بودن اقتصادی که بیشترین در آمد آن از محل ساخت و ساز است خارج شود.

خلیلی با این توضیح که این امر نیازمند این است که افرادی که فکر و ایده دارند در کنار ما قرار گیرند،تصریح کرد: اسم رشت کلانشهر است ، اما در ردیف بودجه اعتباری که تحت عنوان کلانشهر به ما برسد تقریبا هیچ است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه