«رضا کحالی» گزینه نخست شهرداری لنگرود

عضو شورای اسلامی شهر لنگرود گفت: رضا کحالی شهردار فعلی لاهیجان به عنوان گزینه نخست شهرداری لنگرود است.

«رضا کحالی» گزینه نخست شهرداری لنگرود

به گزارش ۸دی نیوز،اصغر حجامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود درباره وضعیت انتخاب شهردار این شهر اظهار کرد: رضا کحالی شهردار فعلی لاهیجان گزینه نخست نشستن بر سکان شهرداری لنگرود است.

وی تجارب و تخصص محرز شده در رضا کحالی را دلیل معرفی وی به عنوان گزینه نخست شهرداری لنگرود عنوان کرد و افزود: در جلسه عصر امروز شورای اسلامی شهر لنگرود تکلیف شهرداری این شهر مشخص می‌شود.

حجامی تصریح کرد: رضا کحالی از جمله شهرداران ‌فعال، توسعه‌گرا و تحول‌گرا و خوش فکر گیلان است که مسئولیت‌هایی مانند شهردار شهرهای انزلی، رودسر و املش و نیز مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری این استان را در کارنامه خود دارد.

وی با بیان اینکه عملکرد کحالی موجب تحولات اساسی و مثبتی بوده است، خاطرنشان کرد: همین عملکرد خوب وی موجب شده تا مسئولیت‌های مهمی برای تصدی به کحالی پیشنهاد شود اما او با توجه به اینکه علاقه زیادی به شهر دوران کودکی خود یعنی لنگرود دارد، این شهر را برای خدمت پذیرفته است.

به گزارش فارس، رضا کحالی اکنون شهردار لاهیجان بوده و با وجود اینکه مدتی قبل استعفای خود را تقدیم شورای این شهر کرده، همچنان به صورت جسته و گریخته در حال فعالیت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه