جلسات شورای فرهنگ عمومی در کشور، خروجی ندارد

سخران یادواره شهید شهر شفت: شورای فرهنگ عمومی در کشورخروجی ندارد و نباید تصور کرد مشکل کشور را می شود با همایش ها و سخنرانی ها حل کرد.

جلسات شورای فرهنگ عمومی در کشور، خروجی ندارد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح شفت، عصر امروز یادواره شهدای شهر شفت و ۵ شهید گمنام این شهرستان در مسجد جامع شفت برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین ایزدپناه ، سخنران مراسم، ضمن گرامیداشتن یاد و خاطره  شهدا، گفت: شهدا همان کسانی بودند که پیامبر(ص) درباره آنها فرمود که بهترین امت من در آخر زمان هستند.

وی افزود: شهدا ائمه را ندیده بودند ولی آن چنان در راه دین از خود گذشتگی کردند که جاوادنه شدند.

ایزدپناه در ادامه به استفاده از شیوه موثر برای عرضه ارزش ها اشاره کرد و بیان نمود: اگر مسئولین فرهنگی مبانی اصیل را که هرکسی به آن تمایل دارد ، به بدترین شکل ممکن عرضه می کنند ،این امر باعث می شود خیلی ها تمایل به پذیرش آن نداشته باشند.

سخنران یادواره شهدای شهر شفت ضمن تاکید بر مشخص بودن میزان دارایی مسلمانان و شعیان ، گفت :سه شخص هستند که در اسلام تاکید شده است که نباید آبرویشان حفظ شود؛ یکی از این سه مورد دزدان و  غارت کنندگان بیت المال است.مسئولین نباید اجازه دهند که غارت کننده بیت المال در کشور امنیت داشته باشد.

وی همچنین با انتقاد از بعضی ملاحظات صورت گرفته در کشور گفت: وقتی هم امام خامنه ای و هم قوه قضایه تایید کرده اند که بعضی ها بیت المال را غارت کرده اند ،مماشات با این افراد جایز نیست.

حجت الاسلام  ایزدپناه افزود: بعضی از کسانی که امروز ادای سیاستمداری را در می آورند اصلا سیاستمدار نیستند. کسی که تفکر بسیجی نداشته باشد نباید مسئولیت بگیرد.

وی همچنین بابیان اینکه مشکل فرهنگی کشور  با دور هم نشستن حل نمی شود  خاطر نشان کرد : شورای  فرهنگ عمومی در کشور، خروجی ندارد و نباید تصور کرد مشکل کشور را می شود با همایش ها و سخنرانی ها حل کرد.

IMG_3344 IMG_3348 IMG_3350 IMG_3357 IMG_3365

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه