اندر احوالات کاندیدای ادوار ریاست جمهوری + تصاویر

محسن رضایی که سالهاست از کسوت پاسداری خارج شده، در راهپیمایی باشکوه روز قدس با پوشیدن لباس نظامی در جمع تظاهرکنندگان حاضر شد

اندر احوالات کاندیدای ادوار ریاست جمهوری + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خیبر، کاندیدای ادوار ریاست جمهوری که به رفتارهای عجیب و پوشیدن لباس های مختلف مشهور است، در روز قدس نیز با پوششی خاص، انگشت نما شد.

محسن رضایی که سالهاست از کسوت پاسداری خارج شده، در راهپیمایی باشکوه روز قدس با پوشیدن لباس نظامی در جمع تظاهرکنندگان حاضر شد که این اقدام وی، مورد توجه و البته تعجب خبرنگاران و افرادی که او را دیدند، قرار گرفت.

دیبر مجمع تشخیص مصلحت که طی روزهای گذشته با نامه نگاری های مختلف تلاش کرده تا پیرامون جنگ غزه تحرک داشته باشد، با اقدام دیروز خود کوشید تا به مکاتبات اخیرش جنبه عملیاتی بپوشاند؛ مکاتباتی که در آنها از راهپیمایی تا قدس و یا رساندن سلاح به مقاومت غزه حتی از دل سنگ ها خبر داده بود.

index

جالب اینجاست که در این راهپیمایی، مسئولان نظامی کنونی کشور، اعم از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی و بسیج و… همه با لباس های شخصی حضور پیدا کرده بودند که تصاویر آن را می توانید (اینجا) مشاهده کنید. بدین ترتیب، حضور یک فرد سابقا نظامی با لباس سپاه در این تظاهرات چه معنایی در پی خواهد داشت؟!

اما سابقه این قبیل رفتارهای آقا محسن زمان جنگ و دکتر رضایی سال های اخیر، به ویژه در برهه انتخابات حکایت از آن می کند که وی علاقه وافری به حضور مستدام و پررنگ در رسانه ها دارد و با این قبیل اقدامات، موجب جلب توجه دیگران می شود.

تصاویر ذیل که از اقدامات و پوشش های مختلف وی جمع آوری شده، دلیلی بر ادعای فوق است.

در یک تصویر، محسن رضایی درحالی که کت و شلوار رسمی به تن دارد، در شرایطی که همراهان پرشمارش گرداگرد او را گرفته اند، مشغول والیبال و ساعدزدن می شود:

in5dex

inex

و البته در زمان حضور در منطقه گهر، با لباس ورزشی تلاش می کند تا از روی سنگ های حاضر در یک رودخانه جهش کند:

in52dex

محسن رضایی اما در پوشیدن لباس های محلی هم شهره عام و خاص شده است. او در سفر به گلستان کلاه آنان را بر سر می گذارد و در منطقه ای دیگر، همرنگ اهالی آن دیار می شود:

524

in57452dex

دبیر مجمع تشخیص مصلحت که در گرماگرم مناظرات و تبلیغات انتخاباتی یک اسکناس هزارتومانی را به نشانه ای نامعلوم(!) در جیب پیراهن خود گذارده و گاه و بیگاه آن را به دست می گرفت و به مردم نشان می داد، حتی پشت دخل دکان کفش فروشی رفت و عکس یادگاری گرفت:

85

ماجرای شال های رنگارنگی که محسن رضایی به گردن می اندازد نیز در نوع خود جالب و البته سوال برانگیز شده است. تقریبا می توان گفت که رنگی از شال را نمی توان سراغ گرفت که بر گردن او نیفتاده باشد. از شال آبی یا فیروزه رنگ که ظاهرا رنگ انتخاباتی او بود، تا پرچم ایران و بعضا آمیخته ای از هردو اینها. همچنین، شال قرمزرنگ منتسب به تیم تراکتورسازی تبریز و حتی شالی سبز معروف به سیدی نیز بر گردن محسن رضایی خودنمایی کرده اند. در کنار اینها، چفیه نیز گهگاه خودی نشان می دهد تا آقا محسن زمان جنگ، یادی از آن دوران هم کرده باشد:

58

585

به هرترتیب، آنچه که طی سال های پس از خروج پرحرف و حدیث محسن رضایی از سپاه پاسداران مشاهده می شود، تلاش بی حد و مرز وی برای حضور همیشگی در فضای رسانه ای و انتخابات های مختلف است که البته تاکنون در عرصه انتخابات او و حلقه اطرافش کمترین توفیقی نداشته اند.

با توجه به سابقه ازرشمند آقا محسن در دوران دفاع مقدس (به جز ماجرای پذیرش قطعنامه ۵۹۸ یا جام زهر معروف که همچنان نکات مبهمی مطرح است) به وی توصیه می شود که نسبت به رفتارهای خود قدری تامل کرده و تجدیدنظر نماید.

عملکردهای اینچنینی از سوی برخی افراد اکثرا برای جلب توجه و کسب شهرت و معروفیت صورت می گیرد که محسن رضایی در این مساله تراز بالایی را دارد و کمتر ایرانی را می توان سراغ گرفت که او را نشناسد.

اگر در بحث پوشش های محلی به اقدام برخی افراد مانند دکتر محمود احمدی نژاد استناد بشود، باید گفت که او در مقام ریاست جمهوری حاضر می شد؛ هرچند برخی منتقدان، این قبیل رفتارهای وی را اقدامی پوپولیستی می دانستند.

نکته حایز اهمیت اینجاست که محسن رضایی و دیگر افرادی که تمایل دارند در فضای سیاسی فعالیت نمایند، باید بدانند که با این تیپ اقدامات، کمترین محبوبیتی به دست نخواهد آمد که اگر اینچنین بود، وی حداقل ۱۲ سال قبل به موفقیتی نایل دست می یافت. بهتر آن است که افراد، خود را همانگونه که هستند نشان دهند و با صداقت در مقابل دیدگان مردم ظاهر شوند که یکی از رموز محبوبیت، رفتار صمیمانه اما صادقانه مسئولین با مردم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه