راه‌اندازی کاروان شادی هفته کودک در گیلان

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از راه‌اندازی کاروان شادی هفته کودک در مناطق محروم این استان خبر داد.

راه‌اندازی کاروان شادی هفته کودک در گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، محمد حسن‌پور در جلسه برنامه‌ریزی هفته کودک گیلان اظهار کرد: فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک همزمان با اصفهان در گیلان نمایش داده می‌شود.

وی، زمان برگزاری جشنواره مذکور را ۱۵ تا ۱۹ مهرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: فیلم‌های منتخب از نقاط مختلف جهان در سالنهای مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت به نمایش در می‌آید.

حسن‌پور، نمایش فیلم‌های جشنواره هفته کودک برای کودکان را رایگان خواند و بیان کرد: فیلم‌های جشنواره مذکور صبح و عصر در سه نوبت نمایش داده می‌شود.

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، جلسات نقد فیلم توسط کودکان و خانواده‌ها را از جمله برنامه‌های جانبی جشنواره فیلم کودک در استان عنوان کرد.

وی، برگزاری نمایشگاه عروسک‌های صدا و سیمای گیلان را از دیگر برنامه‌های جانبی نمایش جشنواره فیلم کودک ذکر کرد و یادآور شد: نمایشگاه عکس، پوستر و کتاب برای کودکان و نوجوانان در هفته کودک در گیلان برگزار می‌شود.

حسن‌پور در ادامه از راه‌اندازی کاروان شادی هفته کودک در مناطق محروم گیلان خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته اتوبوس کاروان شادی از تهران به مناطق رودسر سفر کرده بود.

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اضافه کرد: امسال اتوبوس کاروان شادی با سفر به مناطق محروم رودبار و شفت، بسته‌های فرهنگی رایگان را در مدارس بین دانش‌آموزان توزیع می‌کند.

وی، مدت حضور اتوبوس کاروان شادی در گیلان را چهار روز اعلام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه