۲۵میلیون تومان تا نجات جان سمیه / مؤمنان! تنها ۳ روز فرصت باقیست…

شمارش معکوس برای نجات “سمیه زارعی” که در آستانه اعدام قرار دارد رو به پایان است چرا که خانواده مقتول پایان ماه رمضان را آخرین مهلت برای دریافت دیه و گذشت از اعدام این زن جوان تعیین کرده اند.

۲۵میلیون تومان تا نجات جان سمیه / مؤمنان! تنها ۳ روز فرصت باقیست…

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح شفت، خانم زارعی زن جوان و ۲۵ ساله ساکن شفت پنج سال پیش و درحالی که تنها یک سال از ازدواجش می گذشت طی یک درگیری ناخواسته همسر خود را به قتل رساند. و طی حکم دادگاه این زن جوان به قصاص محکوم شد وی از آن زمان تاکنون در زندان لاکان رشت به سر می برد ولی با ارسال حکم به اجرای احکام در آستانه اعدام قرار گرفته است.

52

اما اعضای مجمع خیرین جوادالائمه توانستند با رضایت اولیای دم ( اینجا ) جان او را نجات دهند اما با اینحال خانواده او هنوز نتوانستند مبلغ دیه را فراهم کنند و او تا ماه رمضان بیشتر فرصت پرداخت دیه را ندارد.

33633

عطا عطایی عضو این انجمن در گفتگو با خبرنگار صبح شفت گفت: چون قتل شبیه شبه عمد است برای همین ستاد دیه نمی تواند کاری کند و ما باید خودمان این مبلغ را فراهم کنیم.و اگر این مبلغ فراهم نگردد قصاص او به مرحله ی اجرا در خواهد آمد.

او با بیان اینکه این دختر ساکن  پیرسرای شفت است گفت: دعوای این زن و شوهر در سال ۸۸ اتفاق افتاد که زن در یک عمل ناخواسته دست به قتل همسرش زد.

33635

عطایی گفت: بعد از جشن بخشش در تهران متوجه شدم خیرینی هستند که می توانند به این دختر ۲۵ ساله هم کمک کنند چون تا ماه رمضان بیشتر فرصت ندارد و همه نگران وضعیت او هستیم.

33634

عطایی ادامه داد‌: با کمک های خیرین سراسر کشور از ۵۰ میلیون تومان باقی مانده تاکنون بیش از ۲۵ میلیون تومان تامین شده و امیدواریم تا قبل از موعد تعیین شده مابقی این مبلغ نیز تامین گردد تا این زن جوان از اعدام نجات یابد.

33636
وی از استاندار گیلان بابت پیگیری جهت مساعدت به این دختر جوان تشکر کرد واز سایر مردم خیر ایران درخواست کرد در این امرخداپسندانه ما را یاری نمایند.

33637
گفتنی است شماره حساب ۰۱۰۸۸۷۲۰۹۵۰۰۲ سیبا ,بانک ملی شهرستان شفت متعلق به مجمع خیرین جواد الائمه برای کمک های مردمی درنظر گرفته شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه