۲۰میلیارد ریال اعتبار برای اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان مصوب شد

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان از مصوب شدن اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال برای احداث، تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی استان در سال جاری خبر داد.

۲۰میلیارد ریال اعتبار برای اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان مصوب شد

به گزارش ۸دی نیوز، هادی بادروح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار از محل تملک دارایی های استانی مصوب شده است.

وی، با بیان این مطلب که اعتبارات تملک استانی در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اظهار کرد: اعتبارات سال جاری کتابخانه های عمومی استان در حالی افزایش یافته که بودجه استان با کاهش۳۵درصدی اعتبار تملک مواجه بوده است.

وی تصریح کرد: برای بخش احداث از مبلغ یادشده، چهار میلیارد و ۶۸۵میلیون ریال، تعمیر دو میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال و برای تجهیز کتابخانه های عمومی مبلغ دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال مصوب شده است.

بادروح ، همچنین اعتبار مصوب شده برای تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی استان گیلان را بالغ بر۱۰میلیارد ریال و برای تکمیل کتابخانه عمومی رستم آباد شهرستان رودبار ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی، تعداد کتابخانه های عمومی در حال احداث استان را ۱۰باب و در شهرستانهای لنگرود، لاهیجان، بندرانزلی، فومن، رودسر، تالش و صومعه سرا عنوان کرد؛ که عملیات احداث این پروژه ها نسبت به سال گذشته از پیشرفت ۱۵درصدی برخوردار بوده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان ضمن قدردانی از استاندار و دیگر مسوولان استانی همیار بیان کرد: به یقین توجه مسوولان استانی، نسبت به اهمیت و جایگاه کتابخانه های عمومی راهگشای مشکلات کتابخانه های عمومی خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه