در گفتگو با 8دی مطرح شد:

“پانته آ سیروس”: بازی در نقش یک اسطوره اتفاق بزرگی برای هر بازیگری است/ کودکی ام در نقش “بی بی مریم” زنده شد

بازیگر نقش “بی بی مریم” با بیان اینکه بازی در نقش این بانو به عنوان اسطوره، اتفاق بزرگی در زندگی هر بازیگری است، گفت: بازی کردن در نقشی که اقتداری مثال زدنی دارد از جنس و نوع اقتدار مردمی، دوست داشتنی و حامی، مسئولیت بزرگی است که آن را در طول کار بر روی شانه های خود احساس می کردم.

“پانته آ سیروس”: بازی در نقش یک اسطوره اتفاق بزرگی برای هر بازیگری است/ کودکی ام در نقش “بی بی مریم” زنده شد

 «پانته آ سیروس” بازیگر نقش “بی بی مریم” در سریال “بانوی سردار” در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با ویژگی های نقشی که ایفا کرده است، اظهار کرد: بازی در نقش این بانو به عنوان اسطوره، اتفاق بزرگی در زندگی هر بازیگری، فارغ از منطقه جغرافیایی که در آن زندگی می کند، است.

وی ادامه داد: بازی کردن در نقشی که اقتداری مثال زدنی دارد از جنس و نوع اقتدار مردمی، دوست داشتنی، پناه دهنده و حامی، مسئولیت بزرگی است که آن را در طول کار بر روی شانه های خود احساس می کردم.

 

 

بازیگر نقش “بی بی مریم” سریال بانوی سردار تأکید کرد: امیدوارم از عهده آن بر آمده باشم چرا که این شخصیت تاریخی است و در پس او مردمانی با قصه های دلاوری و آزادی خواهی او هویت خود را تعریف می کنند و به او تکیه داده اند.

 

** برخی می گفتند طاقت تماشای تیرخوردن “بی بی مریم” را ندارند

“پانته آ سیروس” با اشاره به واکنش مردم به این سریال و شخصیت “بی بی مریم” افزود: بالای ۹۰ درصد تشکر می کنند و دستمریزاد می گویند و در این بین عده ای هر شب اشک می ریزند برای بی بی شان و معتقدند سریال “بانوی سردار” خاطرات حماسه ها و دلاوری های سردارشان در مقابل خیانت ها، بی اخلاقی ها و کُشت و کشتارها را دوباره در روح و جانشان زنده کرده، تا جایی که صراحتا می گفتند ما طاقت تیر خوردن بی بی رو نداریم!

** کودکی ام در نقش “بی بی مریم” زنده شد

وی با بیان اینکه کودکی ام در نقش “بی بی مریم” زنده شد اضافه کرد: از کودکی در این فضاها زندگی کردم و بازی در این مجموعه من را به کودکی ام برد.

 

** به زنان و مردان اسطوره در تلویزیون کمتر پرداخته شده است

بازیگر سریال بانوی سردار با تأکید براینکه تا امروز به زنان و مردان اسطوره در تلویزیون کمتر پرداخته شده است، تصریح کرد: با پرداختن به صفحات مربوط به اسطوره ها ی تاریخی ایران زمین میتوان به مخاطب احساس غرور و افتخار با بن مایه واقعیت داد تا هویتش را بازنگری کند و عزت نفش را عزیز بدارد.

 

** هویت سازی برای مخاطب و ایجاد حس افتخار و غرور از وظایف رسانه است

وی با بیان اینکه هویت سازی برای مخاطب و ایجاد حس افتخار و غرور از وظایف رسانه است، گفت: خوشحالم که این سریال این حس را در بیننده ایجاد می کند و با زیادتر شدن اینگونه سریال ها و فیلم ها و حتی سرودها می توان جامعه بهتر و مردمانی دارای عزت نفس بیشتری داشت تا کمتر شاهد اتفاقات ناهنجار در رده های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باشیم.

 

 

“پانته آ سیروس” با طرح این دوسوال که اصلا کار اسطوره چیست؟! برای چه سینه به سینه نقل می شود؟ تصریح کرد: اسطوره ها هویت مردمان سرزمین خود هستند و یادمان می آورند که بودیم و که هستیم.

وی در پایان در واکنش به احتمال ساخت فصل دوم سریال “بانوی سردار”، خاطرنشان کرد: من هم شنیده ام ولی در حد حرف است و اطلاعات من در همین حد است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه