سنگر یک پارچه دفاع از فلسطین شد/مشت های سنگری ها برای غزه به آسمان رفت+گزارش تصویری

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان علیه رژیم جعلی صهیونیستی در سنگر برگزار شد. مردمان غیور وروزه دار سنگری با اعلام محکومیت جنایات رژیم منحوس وجعلی اسرائیل با شعار همیشگی ۳۴ ساله انقلاب یعنی مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل مسافت راهپیمایی را طی نمودند.

سنگر یک پارچه دفاع از فلسطین شد/مشت های سنگری ها برای غزه به آسمان رفت+گزارش تصویری

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از سنگرما همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان علیه رژیم جعلی صهیونیستی در سنگر برگزار شد.
مردمان غیور وروزه دار سنگری  با اعلام محکومیت جنایات رژیم منحوس وجعلی اسرائیل با شعار همیشگی ۳۴ ساله انقلاب یعنی مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل مسافت راهپیمایی را طی نمودند.
جلوه دیگر راهپیمایی امروز دست‌نوشته‌هایی از فرمایشات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در اهمیت روز قدس و نیز تصاویر و پلاکاردهایی در دفاع از مردم مظلوم سوریه و عراق است که نشان می‌دهد روز جهانی قدس، روز اسلام و روز حمایت از همه مظلومان جهان است.
امروز علاوه بر مسئولان؛ تمام اقشار و آحاد جامعه همچون ورزشکاران، هنرمندان و بسیجیان را می‌توان در بین زن و مرد، پیر و جوان که همگی با هدف حمایت از مردم بی‌دفاع غزه در این راهپیمایی شرکت کرده‌‌اند، مشاهده کرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه