اسرائیل از قدرت حزب الله وحشت دارد/ اوباما و کشورهای غربی شریک جرم اسرائیل

امام جمعه رشت با بیان اینکه اسرائیل جرات حمله به حزب الله را ندارد بیان کرد: حزب الله به راحتی مراکز قدرت اسرائیل را نابود می کند و اسرائیل از قدرت حزب الله وحشت دارد.

اسرائیل از قدرت حزب الله وحشت دارد/ اوباما و کشورهای غربی شریک جرم اسرائیل

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز ،حضرت آیت الله قربانی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی (ره)با بیان اینکه روز قدس روز است که اسلام را احیا کرد اظهار کرد: امروز غزه در خون زنان ،کودکان و جوانان خود می تپد.

وی با اشاره به اقدامات فاجعه آمیز و جنایات رژیم اشغالگر قدس،افزود: ظلم به ملت ها و هجوم آوردن به آنها شیوه دولت های استکباری است.

سکوت جوامع بین المل در جنایات غزه نقص قوانین بین المل است

نماینده ولی فقیه درگیلان با بیان اینکه در حالی که شاهد  نقص قوانین بین المل و اصول انسانی در غزه هستیم سکوت جوامع بین المل قابل تامل است،گفت:راهپیمایی مردم مسلمان در روز قدس نشانه وحدت مسلمین و خط بطلانی بر اندیشه های ضد انسانی استکبار است.

وی با اشاره به خطبه ۲۷ نهج البلاغه تصریح کرد:داعشی ها پیرو معاویه هستند و می خواهند حکومت اموی را احیا کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه اگر کسی امروز فریاد مظلومان فلسطین را بشنود و حرکتی نکند سزاور مرگ است،گفت:امروز مصر راه را برروی فلسطینی ها باز نمی کند تا به آنها آب و غذا و دارو برسد.

آیت الله قربانی با بیان اینکه امروز زنان فلسطین فریاد می زنند که مردان مسلمان کجایید؟که فرزندان ما در جلوی چشمان ما سر می برند،خاطرنشان کرد:کسی که امروز صدای مظلومیت زنان و کودکان فلسطین را بشنود و حرکتی نکند بنا به گفته امیر المونین مسلمان نیست.

وی با با اشاره به شمار شهدا و مجروحان غزه اظهار کرد:بیش از ۷۰ درصد شهدا و مجروحان را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

اوباما  و سران کشورهای غربی شریک جرم اسرائیل هستند

امام جمعه رشت با اشاره به فریادهای کوبنده القدس لنای مردم گیلان تصریح کرد:کشورهای اروپایی و اوبا ما که امکانات در اختیار رژیم اشغالگر قدس قرار می دهند در ظلم به مردم غزه هستند.

آیت الله قربانی خطاب به آنها که می گویند ما را با سوریه و فلسطین چه کار است بیایید مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم گفت: به آنها می گویم ما مسلمانان همه از یک پیکر هستیم

و اگر یک عضوی آسیب ببیند همه رنج می بریم و اگر بی اعتنا باشیم ماهم در جنایات اسرئیل شریک هستیم

وی با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین و مسلمانان جهان اسرائیل را از گردونه تاریخ خارج می کند ،تصریح کرد: باید در فلسطین رفراندم برپا شود و تا زمان برقرای دولتی که درآن ساکنان اصلی این سرزمین اعم از مسیحی و یهودی و مسلمان در کنار هم با آرامش زندگی کنند مقاومت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه قدرت را تنها قدرت نابود می کند افزود: باید مسلمانان قدرت نظامی خود را تقویت کنند.

اسرائیل  جرات حمله به حزب الله را ندارد

امام جمعه رشت با بیان اینکه اسرائیل جرات حمله به حزب الله را ندارد بیان کرد: حزب الله به راحتی مراکز قدرت اسرائیل را نابود می کند و اسرائیل از قدرت حزب الله  وحشت دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه تبین حقایق دین و مسائل سیاسی است گفت: امروز بیش از ۷۰۰ نماز جمعه با جمعیت میلیونی در سراسر ایران اسلامی برپا می شود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه