نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار گیلان و رییس مجمع نمایندگان گیلان بیانیه مشترکی صادر کردند

به مناسبت روز جهانی قدس ، نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار و رییس مجمع نمایندگان گیلان پیام مشترک صادر کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار گیلان و رییس مجمع نمایندگان گیلان بیانیه مشترکی صادر کردند

به گزارش ۸دی نیوز،نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار گیلان و رییس مجمع نمایندگان گیلان بیانیه ی مشترکی بمناسبت روز قدس صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

در آستانه ی روز جهانی قدس ، ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین بویژه غزه براثرقساوت های رژیم سفاک صهیونیستی رمضان خونین دیگری را پشت سرمی گذارند .

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس را با تدبیر خردمندانه و الهی خویش به یادگار گذاشت تا در سکوت مجامع جهانی و سران کشورهای وابسته ی غربی ، ندای مظلومیت کودکان ، زنان و مردم بی دفاع فلسطین به گوش همگان بویژه مسلمانان غیور و مردم آزادیخواه جهان برسد .

امسال نیز چشم جهانیان به ایرانیان عدالت خواه و ظلم ستیز دوخته شده است تا نظاره گر وحدت و همبستگی آنان برای حمایت از برادران و خواهران خود در قبله ی نخستین مسلمین باشند .

بی شک اعلام انزجار از خوی تجاوزگری و جنایات جنگی اسرائیل و همپیمانان غربی اش بویژه آمریکاکه  از گروههای خون ریز و تروریستی در عراق و سوریه حمایت می کنند و باعث به خاک و خون کشیدن مسلمانان  این کشورها نیز شده اند در تقویت مبارزه با اشتغالگران قدس و دلگرمی نیروهای مقاومت مؤثر خواهد بود .

اینجانبان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات به درگاه الهی ، از مردم ولایتمدار گیلان دعوت  می نمائیم ضمن تجدید عهد با آرمان های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب ، همراه و همگام با همه ی ملت شریف ایران ، در جمعه ی پیش رو با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و آزادی فلسطین را فریاد زنند.

وعده ی ما راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس …

 

 

آیت ا…  زین العابدین قربانی                      محمد علی نجفی                حمیدرضا خصوصی
نماینده ولی فقیه در استان گیلان                    استاندار گیلان            رئیس مجمع نمایندگان گیلان
و امام جمعه رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه