داعش سرناخن‌های استکبار است / مردم در راهپیمایی روز قدس حضور پرشور خواهند داشت

فرماندار آستانه‌اشرفیه با محکوم‌کردن جنایات صهیونیست‌ها و تروریست‌های داعش گفت: داعش سرناخن‌های استکبار است.

داعش سرناخن‌های استکبار است / مردم در راهپیمایی روز قدس حضور پرشور خواهند داشت

به گزارش ۸دی نیوز، فرماندار آستانه‌اشرفیه در گفتگو با خبرنگار آستان‌خبر، با بیان اینکه نقش مردم در مبارزه با استکبار بسیار آشکار و مبرهن است اظهار کرد: روز قدس نماد حرکت استکبارستیزی مسلمانان به ویژه ولایتمداران و خاصه سربازان روح‌الله و پیروان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

xxx1-125x86

حسین اسماعیلیان مشروعیت و مقبولیت نظام را لازمه حکومت اسلامی عنوان کرد و افزود: نظام مقدس اسلامی با استفاده از تمام ظرفیت‌های مردمی و قانونی و برگرفته از دل مردم در مصاف با استکبار جهانی و سرنگونی رژیم کودک‌کش صهیونیستی به پا خواهد خواست.

فرماندار آستانه‌اشرفیه تأکید کرد: امسال برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به این جنایات و به شهادت رسیدن شمار زیادی از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطینی به‌ویژه غزه قهرمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه قدس به عنوان اولین قبله مسلمانان از جایگاه بسیار زیادی برخوردار است، یادآور شد: هم اکنون امکانات و مقدمات لازم برای حضور قشرهای مختلف مردم شهرستان برای شرکت و حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فراهم شده است.

وی با بیان اینکه وعده خداوند متعال در ارتباط با نابودی ظالمان قطعی است اذعان کرد: تکفیری‌های ملعون باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران بازوی آنها را طع خواهد کرد.

اسماعیلیان تروریست‌های داعش را سرناخن‌های استکبار عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران برای دفاعاز حریم ولایت و اسلام از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد و در مقابل آنها با اقتدار ایستادگی می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه