دعوت امام جمعه و فرماندار سیاهکل از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل امام جمعه و حیدری فرماندار شهرستان سیاهکل با صدور بیانیه مشترک، از مردم شهرستان سیاهکل دعوت کردند تا با مشت های گره کرده در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یابند.

دعوت امام جمعه و فرماندار سیاهکل از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

ه گزارش درسیاهکل ، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه و رحیم حیدری فرماندار شهرستان سیاهکل با صدور بیانیه مشترک به پایگاه خبری تحلیلی درسیاهکل، از مردم شهرستان سیاهکل دعوت کردند تا با مشت های گره کرده در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یابند.

shekastedel_heydari_dar_siahkal
متن کامل بیانیه:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در شرایطی از راه می رسد که مسأله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام، همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح های استکباری می باشد.

با گذشت شانزده روز از تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه و به شهادت رساندن بیش از ۶۰۰ نفر و مجروح شدن حدود چهار هزار نفر از کودکان، زنان و مردم بی گناه و روزه دار نوار غزه، متأسفانه مدعیان حقوق بشر همچنان در سکوت کامل به رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی برای ادامه تجاوزگری خود چراغ سبز نشان می دهند.

جای بسی تأسف است که در این جنگ ظالمانه و نابرابر، قدرت‌های بزرگ و مجامع بین‌المللی به جای محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم متجاوز و جنگ‌طلب، بر طبل حمایت از ظالم می‌کوبند و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را عامل اصلی جنگ معرفی می‌کنند.

رژیم صهیونیستی اینبار در ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس و در شرایطی که منطقه خاورمیانه در آتش جهل و حقد گروه­های تندرو می سوزد، دست به اقدام این جنایت ددمنشانه زده است.

به همین جهت ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و کشتار مسلمانان بی دفاع فلسطین به خصوص کشتار وحشیانه اخیر این رژیم در منطقه شجاعیه، از عموم مردم مومن و روزه دار شهرستان سیاهکل می خواهیم تا با حضور دشمن شکن و قاطع در راهپیمایی روز جهانی قدس، از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین حمایت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه