واقعاً کجا هستند سازمان‌های بین‌المللی پرادعا، که همواره طنین گوش‌خراش مدنیت و عدالت خواهی شان گوش فلک را کر می‌کند

واقعاً کجا هستند سازمان‌های بین‌المللی پرادعا،که همواره طنین گوش‌خراش مدنیت و عدالت خواهی شان گوش فلک را کر می‌کند تا ببینند چگونه ارتشی تا بن دندان مسلح بی محابا و وحشیانه تراژدی دردناکی از مرگ انسانیت را در خاک فلسطین و غزه به اجرا گذاشته است؟

واقعاً کجا هستند سازمان‌های بین‌المللی پرادعا، که همواره طنین گوش‌خراش مدنیت و عدالت خواهی شان گوش فلک را کر می‌کند

به گزارش ۸دی نیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان درپی محکوم  کردن جنایات غزه بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:


بار دیگر جهان و جهانیان شاهد یک تراژدی دردناک بشری اند. بار دیگر قاب تلویزیون‌ها، چهره جراید و صفحات فضاهای حقیقی و مجازی با تصاویر بدن‌های پاره پاره، جنازه‌های زخمی و کودکان و نوجوانان در خاک و خون غلطیده آذین شده است. اینبار جنایات بی شرمانه و ضدانسانی صهیونیست ها که بدون کوچکترین تردید با چراغ سبز و حمایت دولتمردان آمریکایی و اروپایی و سکوت شرم آور و خفت بار دولت‌های مزدور عربی رخ می‌دهد وجدان بشریت را جریحه دار ساخته است.

در فراسوی غمزه‌های سیاستمداران و بازیگران بین‌المللی این زنان و کودکان مظلوم فلسطین و غزه و عراق هستند که جنازه‌هایشان نقش زمین می‌شوند و در این میان مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین و حراف به اصطلاح مدافعان حقوق بشر که بوق و کرنا و هیاهوهایشان گوش فلک را کر می‌کند سکوت پیش گرفته‌اند و چشم بر جنایات دردمنشانه صهیونیست‌ها و کشتار فجیع زنان و کودکان و شکار نوجوانان فلسطینی در کوچه پس‌کوچه‌ها و باغ‌ها و مدرسه‌ها بسته اند.

در بازی پیچیده شطرنج سیاست بازان دغلکار مدعی آزادی و دموکراسی غرب بار دیگر قرعه به نام غزه افتاده است سرزمینی که ملتش پای شرف، تاریخ، هویت و خاکش ایستاده است. استکبار جهانی و صهیونیست‌ها پس از شکست‌های پیاپی در میدان دموکراسی و انتخابات در سوریه و عراق برای لاپوشانی فضاحت به بارآمده در افکار عمومی جهان دست به دامن جنگی خونین و یکسویه شده است و به بهانه‌های واهی وحشیانه ترین حملات و تهاجمات را علیه مردم غزه آغاز کرده و با نشان دادن چهره گریه و زشت خود در ماه مبارک رمضان دستشان را به خون مردم مظلوم و بی‌پناه غزه آلوده کردند.

واقعاً کجا هستند سازمان‌های بین‌المللی پرادعا، سازمان ملل و شورای امنیت و ده‌ها تشکیلات جعلی و دست ساز دیگر که همواره طنین گوش‌خراش مدنیت و عدالت خواهی شان گوش فلک را کر می‌کند تا ببینند چگونه ارتشی تا بن دندان مسلح بی محابا و وحشیانه تراژدی دردناکی از مرگ انسانیت را در خاک فلسطین و غزه به اجرا گذاشته است؟ دانشجویان مومن و ولایی و انقلابی استان ضمن محکوم کردن این جنایات دردمنشانه مراتب تنفر و انزجار خود را نسبت به این‌گونه اعمال فجیع و کشتار کثیف اعلام می‌دارد و از تمامی مردم ایران اسلامی علی الخصوص دانشجویان گیلانی انتظار می رود حضوری موثر و کوبنده را در روز قدس امسال رقم بزنند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه